بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نقل و انتقالات دورتموند | از احتمال جدایی رینا و مالن تا پرس و جو درباره سرخیو رگیلون

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ | ۱۳:۴۹

طرفداری | عملکرد رامی بن سبعینی از زمان پیوستنش به دورتموند چندان راضی‌کننده نبوده و همچنین در ترکیب زنبورها هیچ جایگزینی برای او روی نیمکت وجود ندارد. به همین خاطر جذب یک مدافع چپ تبدیل به اولویت اول آن‌ها در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی شده است.

به گزارش پاتریک برگر از اسکای آلمان؛ فران گارسیا مدافع چپ رئال مادرید یکی از نام‌های حاضر در لیست دورتموند اما به دست آوردن او برای زنبورها بسیار دشوار خواهد بود. به همین خاطر، دورتموند شانس بیش‌تری برای جذب سرخیو رگلیون دارد. باشگاه آلمانی درباره این دفاع چپ اسپانیایی پرس‌وجوهایی انجام داده و با اینکه به صورت قرضی از تاتنهام در منچستریونایتد حضور دارد اما بندی در قرارداد رگیلون وجود دارد که خودش می‌تواند به این قرارداد قرضی پایان دهد. احتمال جدایی دونیل مالن و جیووانی رینا در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی

در ادامه گزارش برگر، دونیل مالن از شرایطش در این باشگاه بسیار ناراضی است. او همیشه از اولین کسانی است که بلافاصله پس از اتمام بازی به درون اتوبوس می‌رود. او می‌خواهد از دورتموند جدا شود و شاید این اتفاق در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی رخ دهد.

جیووانی رینا نیز آژانس مشاوره‌ای خود را ترک کرده و او به دنبال دریافت زمان بازی به مراتب بیش‌تری است. بنابراین امکان دارد در پنجره ژانویه در یک انتقال قرضی به باشگاه دیگری بپیوندد. رینا در فصل جدید تنها در 9 بازی و مجموع 538 دقیقه برای زنبورها به میدان رفته و تاکنون موفق به ثمر رساندن گل یا دادن هیچ پاس گلی نشده است. ​​​​​​​ابهامات درباره فرم سباستین هالر

تردیدها و ابهامات زیادی درباره فرم و وضعیت سباستین هالر در داخل دورتموند وجود دارد که آیا او می‌تواند دوباره به سطح بالای خود پیش از آنکه مبتلا به بیماری سرطان بیضه شود، برگردد یا خیر. بنابراین احتمال جدایی این مهاجم 29 ساله ساحل عاجی در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی وجود دارد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *