بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش خاص اسطوره استقلال به دیدار مقابل ذوب آهن + عکس

بهتاش فریبا : استقلال کار سختی مقابل ذوب آهن دارد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۳:۲۰
بهتاش فریبا : استقلال کار سختی مقابل ذوب آهن دارد

بهتاش فریبا پیشکسوت استقلال گفت : این دیدار به نظرم بازی سختی خواهد بود ذوب آهن تیمی است که با توجه به جایگاهش استرسی برای این بازی ندارد و از طرفی بازی در آزادی و پخش مستقیم از تلویزیون خودش انگیزه‌ای برای بازیکنان ذوب آهن است که خودشان را نشان دهند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بهتاش فریبا پیشکسوت استقلال درخصوص دیدار مهم و حساس استقلال مقابل ذوب آهن اظهار داشت:

این دیدار به نظرم بازی سختی خواهد بود. ذوب آهن تیمی است که با توجه به جایگاهش استرسی برای این بازی ندارد و از طرفی بازی در آزادی و پخش مستقیم از تلویزیون خودش انگیزه‌ای برای بازیکنان ذوب آهن است که خودشان را نشان دهند.

وی افزود:

شرایط جدول هم به گونه‌ای است که اگر امتیاز از دست بدهیم، شاید شرایط قهرمانی را از دست بدهیم. پرسپولیس هم منتظر یک لغزش کوچک است تا جای استقلال را بگیرد. امیدوارم شاگردان نکونام این بازی دشوار را با پیروزی پشت سر بگذارند.

فریبا درمورد درمورد انتقاداتی که بعد از هر بازی به نوع بازی استقلال می‌شود، اظهار داشت:

اصلاً مهم نیست چطور بازی می‌کنید. مگر رئال مادرید مقابل منچسترسیتی چگونه بازی کرد؟ آنچلوتی حرف قشنگی زد. گفت اگر لازم باشد ۲ دروازه‌بان می‌گذارم. یعنی باید هرکاری کنیم تا برنده باشیم و فقط ۳ امتیاز بازی مهم است. بازی امروز هم همینطور است.

پیشکسوت استقلال مورد واگذاری این باشگاه به هلدینگ خلیج فارس، گفت:

الان درمورد این واگذاری نمی‌توانیم حرفی بزنیم. زمان نشان می‌دهد این حرکت درست یا غلط بوده است. البته از نظر کسب مجوز حرفه‌ای و حضور در مسابقات آسیایی کار درستی بود، ولی اینکه آیا این واگذاری خوب بوده یا نه، باید زمان بگذرد.

وی درخصوص اینکه بسیار معتقدند تغییر نام استقلال و اضافه شدن پسوند خلیج فارس، اصالت این باشگاه را خراب می‌کند، عنوان کرد:

من هم جزو منتقدین این موضوع هستم. صددرصد باید مقاومت شود که استقلال پسوندی نداشته باشد. صحبت از سابقه بالای ۵۰ سال است. اینکه امروز هلدینگی بیاید یک اسم بگذارند، خوب کار نکند و دو سال بعد هلدینگ دیگری بیاید اسمش را عوض کند، اصالت را از بین می‌برد. من حتی اضافه کردن پسوند را دوست ندارم. نام استقلال فقط باید استقلال باشد.

بهتاش فریبا : استقلال کار سختی مقابل ذوب آهن دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *