بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

محمد قاسم: چمن کیفیت خوبی نداشت؛ دیر به ایران آمدیم و نتوانستیم تمرین کنیم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 شهریور 1402 | 0:33

بازیکن النصر عربستان گفت: چمن ورزشگاه راضی کننده نبود و اصلا کیفیت خوبی نداشت.

به گزارش طرفداری، محمد قاسم که بعد از برد ۲ بر صفر مقابل پرسپولیس به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شده بود در نشست خبری حاضر شد و گفت:

به لطف خدا توانستیم بازی خوبی انجام بدهیم اما چمن ورزشگاه راضی کننده نبود و اصلا کیفیت خوبی نداشت اما توانستیم بازی را کنترل کرده و برنده بیرون بیاییم.

وی درمورد تمرین نکردن النصر قبل از این مسابقه، گفت:

تیم ما ریتم خودش را حفظ کرد و به دلیل دیر آمدن به ایران زمان کافی برای تمرین نداشتیم. بهترین تصمیم این بود ریکاوری کنیم و تمرین نداشتیم.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *