بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

علی پروین: پرسپولیس ترسو بازی کرد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 شهریور 1402 | 0:29

سرمربی اسبق پرسپولیس گفت: به نظرم مقابل النصر بازیکنان ترسو بازی کردند.

به گزارش طرفداری، علی پروین بعد از شکست ۲ بر صفر پرسپولیس مقابل النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت:

به نظرم بازیکنان کمی ترسو بازی کردند! با این حال اگر ۱۰ نفره نمی شدیم نمی باختیم. حیف شد که تماشاگر نداشتیم.

پروین در مورد اینکه مصدومیت ترابی، خرابی چمن، و نداشتن مهاجم پرسپولیس در این دیدار چقدر روی این باخت تاثیر داشت: به شوخی گفت:

بقیه را از آقای تاج بپرسید.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *