علی پروین: پرسپولیس ترسو بازی کرد
منبع : طرفداری
سرمربی اسبق پرسپولیس گفت: به نظرم مقابل النصر بازیکنان ترسو بازی کردند.
به گزارش طرفداری، علی پروین بعد از شکست ۲ بر صفر پرسپولیس مقابل النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت:
به نظرم بازیکنان کمی ترسو بازی کردند! با این حال اگر ۱۰ نفره نمی شدیم نمی باختیم. حیف شد که تماشاگر نداشتیم.
پروین در مورد اینکه مصدومیت ترابی، خرابی چمن، و نداشتن مهاجم پرسپولیس در این دیدار چقدر روی این باخت تاثیر داشت: به شوخی گفت:
بقیه را از آقای تاج بپرسید.












