بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پوستر باشگاه پرسپولیس برای خداحافطی 3 بازیکن سابق

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۶:۲۵

باشگاه پرسپولیس با انتشار طرح گرافیکی از سه بازیکن اسبق این باشگاه تشکر کرد.

به گزارش طرفداری، طی چند هفته اخیر سه بازیکن سابق پرسپولیس از دنیای بازیگری خداحافطی کردند. حمید علی عسگر، محسن ربیع خواه و محمد انصاری بازیکنانی بودند که در مقاطع مختلف با پیراهن پرسپولیس به میدان رفتند و درنهایت نیز به پیشکسوتان این باشگاه بزرگ پیوستند.

حمید علی عسگر

حمید علی‌عسگری فوتبال خود را از تیم ایران زمین آغاز کرده و در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان این تیم بازی کرد. او که سابقه بازی در بانک ملی را نیز دارد در سال 1388 از تیم فجر منطقه دو از سوی افشین پیروانی به پرسپولیس فراخوانده شد و برای سال ها در این تیم بازی کرد. اوج بازی های علی عسگر در زمان سرمربیگری علی دایی در پرسپولیس بود که او موفق شد دو بار قهرمان جام حذفی شود.

حمید علی عسگر 110 بار برای پرسپولیس به میدان رفت و 4 بار برای سرخ پوشان گلزنی کرد. پاس زیبای او در بازی با استقلال که به گلزنی هادی نوروزی فقید انجامید از خاطره هواداران پرسپولیس نخواهد رفت.

حمید علی عسگر در نهایت در تاریخ ۷ تیر ۱۳۹۴ و با تصمیم برانکو ایوانکویچ از پرسپولیس جدا شد و به راه آهن پیوست. او در نهایت در ۳۳ سالگی به طور رسمی اعلام بازنشستگی کرد.

محسن ربیع خواه

روز 24 خرداد 1395 بود که بازیکنی جوان راهی باشگاه پرسپولیس شد و پس از امضای قرارداد با باشگاه پرسپولیس و گرفتن عکس یادگاری با محمدرضا طاهری مدیرعامل وقت سرخ پوشان به پرسپولیس پیوست. محسن ربیع‌خواه که متولد دی ماه سال ۱۳۶۶ است و سابقه بازی در تیم‌های پاس همدان، تراکتور تبریز و نفت آبادان را داشت با عقد قراردادی دو ساله پرسپولیسی شد و به یکی از بازیکنان ثابت ترکیب برانکو تبدیل شد. اگرچه در همان مقطع انتقادات زیادی علیه نوع بازی این بازیکن مطرح می شد، اما ربیع خواه بدون توجه به این انتقادها درنهایت لقب “پسر برانکو” را از رسانه ها دریافت کرد و با حضور در پست های هافبک دفاعی و حتی دفاع میانی، قهرمانی های زیادی را با پرسپولیس تجربه کرد.

درنهایت او در تاریخ  27 مهر 1399 و با تصمیم یحیی گل محمدی از جمع سرخ پوشان تهرانی جدا شد. او برای پرسپولیس مجموعا 74 بار به میدان رفت و پس از جدایی از پرسپولیس به آلومینوم اراک پیوست.

محمد انصاری

حاجی پرسپولیسی ها شاید یکی از بازیکنانی بود که با کمترین سروصدا به پرسپولیس پیوست. محمد انصاری که سابقه بازی در تیم های استقلال، فجر سپاسی و شهرداری تبریز را داشت پس از حضور تستی در تمرینات تیم برانکو، درنهایت روز سه‌شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۴ با حضور در ساختمان باشگاه پرسپولیس و مذاکره با علی اکبر طاهری، با عقد قراردادی دو ساله رسماً به جمع سرخپوشان پیوست.

انصاری در پرسپولیس در پست های زیادی بازی کرد. از دفاع چپ گرفته و دفاع میانی تا هافبک دفاعی و وینگر چپ. او در فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز حضور داشت و تا قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا فقط یک قدم فاصله داشت اما مصدومیت او از ناحیه رباط صلیبی در همان بازی، دست برانکو را تنگ تر کرد تا یکی از تلخ ترین شکست های تاریخ پرسپولیس به ثبت برسد.

انصاری دو بار در پرسپولیس رابط داد و درنهایت در لیست مازاد یحیی گل محمدی قرار گرفت تا درنهایت در تاریخ  24 اسفندماه سال 1399 او رسما از پرسپولیس جدا شده و راهی مس رفسنجان شود.

او طی 5 فصل حضور در پرسپولیس مجموع 99 بازی برای این تیم انجام داد و 2 بار نیز موفق به گلزنی شد. محمد انصاری همین چند روز قبل و در سن 31 سالگی برای همیشه کفس هایش را آویخت و از دنیای بازیگری خداحافظی کرد.

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *