بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ورمزیار: اگر مربی خارجی می‌خواهند همین ساپینتو بماند

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۱:۱۳

صادق ورمزیار، بازیکن سابق استقلال در گفت‌وگو با ایلنا درباره شرایط این روزهای این تیم اظهار کرد: بعد از اینکه استقلال نتوانست در جام حذفی مقابل پرسپولیس برنده شود و قهرمانی را کسب کند باید هرچه زودتر تکلیف مدیرعامل و هیات مدیره این تیم مشخص شود تا زمان از دست نرود. به نظرم استقلال امسال با تیم خوبی که داشت حیف نشد که نتوانست یک جام کسب کند.

وی درباره جدایی احتمالی ساپینتو از استقلال افزود: ساپینتو نتوانست با استقلال موفقیتی کسب کند و به احتمال فراوان از این تیم جدا خواهد شد. استقلال باید هرچه زودتر تکلیف سرمربی خودش را مشخص کند تا بر اساس آن نسبت به جذب بازیکنان جدید اقدام کند.

ورمزیار درباره عملکرد ساپینتو در طول فصل گذشته هم بیان کرد: ساپینتو فصل گذشته در همه بازی‌های مهم نتوانست نتیجه لازم را کسب کند و در اکثر بازی‌ها هم به دلیل محرومیت حضور نداشت و همین مساله به استقلال ضربه زد. در همین بازی فینال دیدیم که اخراج ساپینتو چه قدر به ضرر تیم تمام شد و باعث شد آبی‌ها یک جام را از دست بدهند. رفتارهای مربی پرتغالی به استقلال ضربه زد. ساپینتو ۹ بازی محروم بود و کنار نیمکت استقلال حضور نداشت. ساپینتو اما از همان ابتدا نتوانست هیجانش را کنترل کند. البته اگر می‌خواهند مربی خارجی بیاورند، با همین ساپینتو ادامه دهند بهتر است چون باتجربه شده و می‌تواند تصمیمات بهتری بگیرد.

حواشی چه قدر به استقلال ضربه زد؟ بازیکن سابق آبی ها در پاسخ به این سوال افزود: در هیچ کجای دنیا در یک فصل یک تیم سه مدیرعامل نداشته است. استقلال در این فصل چنین شرایطی را تجربه کرد و همین باعث شده بازیکنان تمرکزشان را از دست بدهند. امسال بهترین فرصت را برای گرفتن جام داشتیم که از دست دادیم. ما خودمان دو جام را به پرسپولیس تقدیم کردیم.

وی درباره اینکه آیا استقلال به بازیکن جدید نیاز دارد؟ گفت: در چند پست استقلال باید بازیکن جدید جذب کند به خصوص اینکه در خط هافبک آبی‌ها باید تقویت شوند. استقلال در خط حمله مشکلی ندارد و اگر همین بازیکنان حفظ شوند در آینده بهتر هم می‌شوند. در دروازه‌ نیازمند خرید دروازه‌بان سطح بالا داریم. در مرکز خط دفاعی هم بازیکنی با کیفیت باید جذب شود. البته امسال بهتر از فصل گذشته بازی کردیم چون مهره‌های خوبی داشتیم. اگر هر مربی دیگری این بازیکنان را در اختیار داشت، هر دو جام قهرمانی را کسب می کرد.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *