بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نقل و انتقالات منچستریونایتد؛ قصد مگوایر ماندن در اولدترافورد است

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۲:۴۹

طرفداری | با وجود ابهام‌هایی که در مورد فروش باشگاه وجود دارد، منچستریونایتد و اریک تن هاخ فعالیت خود را برای تقویت ترکیب شیاطین سرخ در نقل و انتقالات تابستانی آغاز کرده‌اند. 

به گزارش اتلتیک، یک منبع آگاه از وضعیت هری مگوایر در منچستریونایتد می‌گوید که این بازیکن قصد دارد در اولدترافورد باقی بماند اما اظهارات گرت ساوتگیت می‌تواند روی تصمیم این بازیکن اثرگذار باشد.مربی تیم ملی به مگوایر هشدار داده بود که برای حضور ثابت در تیم ملی باید در باشگاهش به طور مداوم بازی کند. این بازیکن نمی‌خواهد جایگاه خود را در تیم ملی از دست بدهد. کسانی که با بازار نقل و انتقالات آشنا هستند، ارزش مگوایر را ۴۰ میلیون پوند تخمین می‌زنند.

منچستریونایتد وضعیت دکلان رایس، کاپیتان وستهم را نیز دنبال می‌کند. از آنجایی که وستهم قیمت این بازیکن را ۱۰۰ میلیون پوند اعلام کرده و اولویت‌های اریک تن هاخ تقویت نقاط دیگر ترکیب است، منچستریونایتد برای خرید این بازیکن باید رویکرد خود را در بازار نقل و انتقالات تغییر دهد. امروز اعلام شد که منچستریونایتد قصد دارد در ابتدای پنجره نقل و انتقالات، دو بازیکن را هر چه سریعتر به خدمت بگیرد تا مطمئن شود که آنها در تمرینات پیش فصل حضور خواهند داشت. گفته می‌شود یکی از این دو بازیکن میسون مانت، هافبک چلسی است.

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *