بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آغاز مذاکرات منچستریونایتد و چلسی برای انتقال میسون مانت

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۵:۴۵

طرفداری | با وجود تمایل مائوریسیو پوچتینو به حفظ میسون مانت، چلسی برای جلوگیری از جدایی آزاد این بازیکن در حال مذاکره با منچستریونایتد است. هافبک 24 ساله چلسی ترجیح می‌دهد راهی اولدترافورد شود. 

به گزارش گاردین؛ منچستریونایتد پس از توافق شخصی با میسون مانت، از اولین خرید تابستانی خود برای اریک تن هاخ مطمئن است. شیاطین سرخ امیدوار هستند با هزینه‌ای بین 50 تا 60 میلیون پوند انتقال مانت را نهایی کنند اما چلسی در حال حاضر هافبک خود را 70 میلیون پوند با پاداش ارزش‌گذاری کرده است. با وارد شدن مانت به سال آخر قرارداد خود و با توجه به این که چلسی برای فعالیت در بازار نقل و انتقالات به فروش بازیکنان خود نیاز دارد، منچستریونایتد امیدوار است دست بالا را در مذاکرات داشته باشد. بایرن مونیخ، آرسنال و لیورپول نیز به میسون مانت علاقه‌مند هستند.

چلسی به دلیل هزینه 600 میلیون پوندی تاد بولی در فصل گذشته، گریبانگیر مشکلات فیرپلی مالی شده و فروش احتمالی میسون مانت راه‌حل مناسبی برای رهایی از قوانین یوفا خواهد بود. با توجه به این که مانت محصول آکادمی باشگاه بوده، مبلغ فروش او به عنوان سود خالص در نظر گرفته می‌شود. از نظر منچستریونایتد، چلسی تا پایان ماه میلادی جاری برای فروش مانت حاضر خواهد بود. مشکل چلسی در حال حاضر واکنش طرفداران به فروش هافبک آکادمی باشگاه است. مانت که از 6 سالگی در باشگاه حضور دارد در بین طرفداران چلسی بازیکن محبوبی به شمار می‌رود. چلسی با وجود تلاش برای تمدید قرارداد مانت و پیشنهاد حقوق 200 هزار پوندی، به توافقی با این بازیکن دست نیافت. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *