بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آرزوهایت را در پرسپولیس زندگی کن؛ به بهانه دعوت شدن گولسیانی به تیم ملی گرجستان!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۹:۴۹

گئورگی گولسیانی در سن 32 سالگی به تیم ملی گرجستان دعوت شد.

به گزارش طرفداری، گئورگی گولسیانی در ابتدای لیگ بیست و دوم از سپاهان به پرسپولیس پیوست. مدافع 32 ساله گرجستانی در چند فصل حضور خود در لیگ ایران، مزه قهرمانی را نچشیده بود اما با پیراهن پرسپولیس موفق شد به عنوان قهرمانی در لیگ برتر دست پیدا کند. گولسیانی با عملکرد درخشان خود نقش مهمی در قهرمانی سرخ پوشان داشت و می توان از او به عنوان بهترین مدافع میانی لیگ بیست و دوم یاد کرد. بازیکنی که هم در امر گلزنی خوب کار می کند و هم وظایف دفاعی خود را به نحو احنست انجام می دهد.

پرسپولیس تبدیل به یک سکوی پرتاب برای گولسیانی شد. درخشش در تیم قرمز پایتخت باعث شد تا سرمربی تیم ملی گرجستان، گولسیانی را به تیم ملی این کشور دعوت کند. گولسیانی تنها سه بازی ملی در رده زیر 19 سال گرجستان را در کارنامه خود دارد و سال هاست که پیراهن تیم ملی این کشور را به تن نکرده است. درخشش در پرسپولیس باعث شد تا گولسیانی برای اولین بار به تیم ملی بزرگسالان گرجستان دعوت شود تا در 32 سالگی به یکی از بزرگترین آرزوهای خود برسد. 

علاوه بر دعوت شدن به تیم ملی گرجستان، درخشش گولسیانی باعث افزایش قیمت او در سایت ترنسفرمارکت شد. قیمت گولسیانی پس از حضور در پرسپولیس و قهرمانی با این تیم رشد 100 هزار دلاری داشت و به 450 هزاردلار رسید.

حالا باید دید حضور گولسیانی در تیم ملی گرجستان ادامه دار خواهد بود یا خیر.

بیشتر بخوانید:

دعوت اولین پرسپولیسی به تیم ملی + عکس

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *