بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مذاکرات منچستریونایتد برای انتقال هویلوند و کولو موانی

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۳:۰۱

طرفداری | با وجود بلاتکلیفی در فروش منچستریونایتد، اریک تن هاخ و جان مرتاف به صورت عادی مشغول مذاکره با گزینه‌های نقل و انتقالاتی هستند.

به گزارش اتلتیک؛ پس از قطعی شدن حضور منچستریونایتد در فصل  آینده لیگ قهرمانان اروپا، جان مرتاف به مذاکرات برای خرید اهداف نقل و انتقالاتی سرعت بخشیده است. منچستریونایتد مذاکرات مفصلی پیرامون انتقال راسموس هویلوند و رندال کولو موانی داشته، هر چند پیوستن مهاجم دانمارکی به اولدترافورد محتمل‌تر خواهد بود. با توجه به مبهم بودن موضع دنیل لوی و امکان جلوگیری او از پیوستن هری کین به رقیب لیگ برتری، منچستریونایتد گزینه‌های جانشین کین را بررسی می‌کند.

با گفت‌وگوهای متعدد جان مرتاف با آتالانتا و آینتراخت فرانکفورت، هر دو باشگاه مایل هستند مهاجمین خود را قیمت مناسب خودشان به فروش برسانند. پیش‌بینی می‌شود آینتراخت فرانکفورت برای فروش کولو موانی 80 میلیون یورو درخواست خواهد کرد که با توجه به توان مالی منچستریونایتد، انتقال مهاجم فرانسوی به این تیم سخت خواهد بود. هویلوند گزینه‌ای ارزان‌تر برای شیاطین سرخ محسوب می‌شود. اریک تن هاخ در کنار 2 مهاجم با تجربه و جوان، مایل است پست 8 ترکیب منچستریونایتد را نیز تقویت کند. مذاکرات برای انتقال میسون مانت ادامه دارد.

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *