بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اینتر و درنظر گرفتن فولاریان بالوگان به عنوان گزینه جانشینی خواکین کوریا

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ | ۱:۵۳

طرفداری | آرسنال برای فروش فولارین بالوگان، مهاجم آمریکایی خود که به صورت قرضی در رنس حضور دارد، 40 میلیون یورو می خواهد. 

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، خواکین کوریا خرید 30 میلیون یورویی و ناموفق اینتر که با مصدومیت های زیادی نیز مواجه شد، به احتمال زیاد در تابستان 2023 به صورت قرضی به تیم دیگری می پیوندد. یکی از گزینه های جدی نراتزوری در صورت جدایی این بازیکن 28 ساله، فولارین بالوگان به حساب می آید.

بالوگان که در تابستان گذشته به صورت قرضی از آرسنال به رنس پیوست، موفق به زدن 20 گل تا هفته ماقبل پایانی لوشامپیونه برای باشگاه فرانسوی شده است. این باعث شده علاوه بر اینتر باشگاه های لایپزیش، میلان، مارسی، موناکو و ویارئال نیز به این مهاجم 21 ساله توجه کنند.

با توجه به قدرت مالی باشگاه های لیگ برتری، حالت ایده آل برای توپچی ها وارد عمل شدن یک تیم انگلیسی خواهد بود زیرا سایر باشگاه های علاقه مند (حتی لایپزیش) نمی توانند درخواست 40 میلیون یورویی آنها برای مهاجم آمریکایی را برآورده کنند. نراتزوری که حاضر نیست برای جذب او وارد مزایده شود، حداکثر می تواند 20-25 میلیون یورو به آرسنال پیشنهاد کند.

از نظر مدیران اینتر این انتقال غیر ممکن نیست زیرا تصمیم بازیکن تعیین کننده خواهد بود. در واقع فرصت بازی در لیگی معتبر مثل سری آ و لیگ قهرمانان و علاوه بر این پروژه باشگاه ایتالیایی که باعث کسب دو جام در این فصل و رسیدن به فینال استانبول شده، می تواند پاسخ مثبت بالوگان را به همراه داشته باشد. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *