بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کلوپ: تابستان شلوغی در انتظار لیورپول است؛ به تعطیلات تابستانی نخواهم رفت

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۲۳:۳۳

طرفداری | لیورپول در آخرین بازی فصل خود در دیداری مهیج مقابل ساوتهمپتون به تساوی 4-4 رسید. یورگن کلوپ در صحبت‌های بعد بازی خود، وعده تابستانی شلوغ برای قرمزها داد. صحبت‌های کلوپ را با هم می‌خوانیم:

در مورد آخرین بازی:

باید بهتر بازی کنیم و بهتر هم بازی خواهیم کرد. حداقل امروز برای مردم سرگرم‌کننده بودیم! ساوتهمپتون با وجود سقوط به چمپیونشیپ باشگاه بزرگی است. بازیکنان آن‌ها دنبال جبران عملکردشان بودند و ما درها را برای تیمی که از لحاظ هجومی مستعد است، باز گذاشتیم. از عملکرد فصل جاری برای بهتر شدن در فصل آینده استفاده خواهیم کرد. به خودمان یادآوری خواهیم کرد که باید بهتر شویم. می‌دانم که طرفدارانمان بابت این فصل بسیار اذیت شدند. همه آگاه هستیم. هنوزم هم ترکیب ما پتانسیل بالایی دارد. عملکرد هفته‌های گذشته به من انرژی تزریق کرد.

یورگن کلوپ از ناکامی در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا می‌گوید:

برای باشگاه ما سخت است اما در سال‌های آینده خواهید دید که چقد کسب سهمیه سخت‌تر می‌شود. ساده نخواهد بود اما باید تلاش کنید. با تمامی توان خود تلاش خواهیم کرد. اگر پیشرفت کنیم دوباره هیچ‌کس دوست نخواهد داشت مقابل لیورپول بازی کند. در این فصل در تعدادی زیادی از بازی‌ها، تیم حریف از قرار گرفتن مقابل ما خوشحال بود. بدترین اتفاقی که می‌تواند برای شما رخ دهد، همین مسئله است. به هر حال فصل تمام شد و باید از اول شروع کنیم. 

 فصلی که لیورپول گذراند:

لحظاتی در این فصل هستند که برای سال‌های طولانی با ما خواهند بود. خدا را شکر 10-12 بازی آخر نمی دانم چگونه اما دیگر نباختیم! این بازی‌ها به ما انرژی داد و نشان داد چگونه عمل کنیم. از این که بین 4 تیم قرار نگرفتیم ناامید هستیم اما گاهی باید اعتراف کنید که حداقل 4 تیم بهتر نسبت به شما وجود دارند.  فصل بدی را گذراندیم و پنجم شدیم که به خوبی گواه وضعیت ماست. 10، 11 بازی اخیر به ما کمک کرد. نکات زیادی از این فصل یاد گرفتیم و بله ما می‌توانیم فصل آینده دوباره مدعی باشیم.

 در مورد پیش فصل:

تعدادی از بازیکنان 8 جولای به تمرینات اضافه می‌شوند و تعدادی دیگر در 11 ژوئن. آماده خواهیم بود.

 آیا شخصا تعطیلات تابستانی خواهید داشت؟

اصلا! اگر 12 بازی پیش می‌پرسیدید شاید به آن فکر می‌کردم اما الان صادقانه حالم خوب است و پر از انرژی‌ام! در این تابستان تماس‌های زیادی خواهم داشت. بازه‌ای شلوغ در بخش‌های مختلف امیدوارم از الان شروع شود. کار کردن در تابستان؟ بسیار مشتاق هستم.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *