بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مونچی: خرید بازیکنان ناموفق در رم؟ 95% من مقصر بودم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۴:۵۷

طرفداری | هواداران رم معتقد هستند عملکرد 2 ساله مونچی در پایتخت ایتالیا جنایتی واضح در حق این باشگاه بود. مدیر سابق جالوروسی در دوران خود در این تیم، علاوه بر فروش ستارگان بزرگی مانند محمد صلاح، حدود 250 میلیون یورو صرف خرید بازیکنان نامناسبی برای این باشگاه کرد. 

در آستانه برگزاری فینال لیگ اروپا بین رم و سویا، تیم‌های سابق و فعلی مونچی، مدیر اسپانیایی از دوران حضور خود در ایتالیا صحبت کرده است:

همیشه بابت حضور در رم قدردان جیمز پالوتا (مالک وقت باشگاه) خواهم بود، رم باشگاه بزرگ‌تری نسبت به تصورات مردم خارج از ایتالیا است. هرگز از طرف من صحبت بدی علیه پالوتا و سایر افرادی که با آن‌ها همکاری داشتم نخواهید شنید.

یک روز پس از اخراج اوزه بیو دی فرانچسکو، مونچی نیز از رم اخراج شد. مدیر سابق رم معتقد است دی فرانچسکو نباید از این تیم جدا می‌شد:

 پشیمانی در مورد دوران حضور در رم؟ اخراج دی فرانچسکو. اوزه بیو لیاقت حضور تا پایان فصل را داشت. او موفقیت بزرگی مقابل بارسلونا رقم زده بود و با فروش بازیکنان مهمی مثل صلاح، رودیگر، پاردس و ماریو روی نیز کنار آمده بود. اعتقاد دارم او نیاز به کمی خودباوری داشت. مدیران باشگاه ایده‌های دیگری داشتند، بنابراین تصمیم گرفتم این شغل را به کس دیگری بسپارم. دی فرانچسکو تنها دلیل جدایی من نبود، ما صرفا دیگر هماهنگی با هم نداشتیم.

مونچی معتقد است او مسئول خریدهای اشتباه رم بود و پالوتا نقشی نداشته است:

95% خریدهای اشتباه در رم تقصیر من بود. می‌توانم به راحتی بگویم که اجازه ندادند کار خودم را انجام دهم اما چنین چیزی حقیقت نخواهد داشت. وارد جزئیات نمی‌شوم و در مورد افراد صحبت نمی‌کنم اما از خودم می‌پرسم آیا خرید بازیکنی مثل پاستوره یا سایرین درست بود؟ فقط می‌توانم به اشتباه خودم اعتراف کنم، نتوانستم انتظارات را برآورده کنم.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *