بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واتسکه: دورتموند شایسته قهرمانی بود؛ این لحظه از فینال سال 2013 نیز دردناک‌تر بود

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۴:۵۷

شهر دورتموند پر از هیجان بود؛ زیرا به نظر می‌رسید که این باشگاه می‌تواند با پیروزی خانگی مقابل ماینتس به اولین قهرمانی خود در بوندسلیگا پس از سال 2012 برسد. اما بازی پایانی فصل تبدیل به یک کابوس برای شاگردان ادین ترزیچ شد و آنها با تساوی 2-2، قهرمانی را پیشکش بایرن مونیخ کردند. 

طرفداری | به نقل از کیکر، حال هانس یواخیم واتسکه مدیر عامل دورتموند درباره این ناکامی ناامید کننده‌شان صحبت کرده است. او این لحظه را با واگذار کردن فینال لیگ قهرمانان اروپای سال 2013 به بایرن مونیخ مقایسه کرده و آن را حتی دردناک‌تر دانسته است. واتسکه گفت:

هواداران از ما خیلی حمایت کردند. حتی بعد از بازی و در حالی که زجر می‌کشیدیم، حمایت‌مان کردند. ما باید اکنون ادامه دهیم. بروسیا دورتموند باشگاهی است که می‌تواند پس از چنین اتفاقی به سرعت بهبود پیدا کند. ما در منطقه روهر، محکوم به دوباره و دوباره بلند شدن هستیم. پس از به ثمر رسیدن گل اول بایرن مونیخ، پنالتی‌ای که از دست دادیم به عنوان نقطه عطف نیمه اول بسیار بی‌رحمانه بود. این خیلی دردناک است. برای مدت زیادی این‌کار را می‌کنم اما دیروز حتی از باخت‌مان در فینال لیگ قهرمانان اروپای سال 2013 نیز دردناک‌تر بود.

آکی واتسکه درباره دلیل قهرمان نشدن‌شان در این فصل، گفت: 

 شایسته قهرمانی بودیم. در نیم فصل دوم 40 امتیاز به دست آوردیم و این ارزش زیادی دارد. ما دیروز قهرمانی را از دست ندادیم و بلکه آن را در نیم فصل اول از دست دادیم.

واتسکه در انتهای صحبت‌هایش نیز از سباستین کل و ادین ترزیچ تمجید کرده است. او گفت: 

ادین ترزیچ و سباستین کل در اولین سال خود به عنوان مدیر ورزشی، فوق العاده بوده‌اند. این فصل را تجزیه و تحلیل می‌کنیم و سپس برای فصل جدید تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *