بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گواردیولا: میم‌هایی که برای هالند ساخته بودید را فراموش نکرده‌ام؛ احترام خاصی برای منچستریونایتد قائل هستم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۳:۵۷

طرفداری | منچسترسیتی وارد هفته‌های مهمی شده است. سیتیزن‌ها پس از آخرین بازی فصل مقابل برنتفورد، راهی ومبلی خواهند شد تا فینال اف‌ای کاپ را مقابل شیاطین سرخ برگزار کنند. گواردیولا در مصاحبه‌ای در مورد ارلینگ هالند و منچستریونایتد صحبت کرده است.

در جریان شکست کامیونیتی شیلد مقابل لیورپول، با از دست دادن موقعیت‌های بزرگ گلزنی، میم‌هایی علیه هالند ساخته شد. او چگونه با این فشار ابتدای فصل کنار آمد؟

هالند هیچ فشاری احساس نمی‌کرد. فکر می‌کنم به خوبی اوضاع را کنترل کرد. در 22 سالگی و زمانی که می‌بیند مردم احترامی برای او قائل نیستند، می‌خندد. دیدار کامیونیتی شیلد را به یاد دارم، 3-1 باختیم و ارلینگ موقعیت مسلم گلزنی را از دست داد. تمامی میم‌هایی که ساخته شد، تمامی افرادی که علیه او صحبت کردند، همه‌را به یاد دارم. در آن موقع با این که یک ماه بود که با هم بودیم، هالند گفت :«نگران نباش! گل‌های زیادی خواهم زد.»

گواردیولا در ادامه افزود: 

هالند چنین بازیکنی است. اعتماد به نفس باورنکردنی‌ای دارد و موقعیت‌های گلزنی تاثیری در این اعتماد به نفس ندارند. به عنوان فوتبالیست، شما با نحوه واکنشتان مقابل لحظات بد قضاوت می‌شوید. در NBA، بوستون سلیتکس در پلی‌آف مقابل میامی هیت 3-0 عقب افتاده بود و حالا نتیجه بازی 3-2 است (پس از مصاحبه نتیجه بازی 3-3 شده است). چنین عملکردی نشان می‌دهد آن‌ها کی هستند و نکته مهم نیز همین است. شک و تردیدی در مورد هالند ندارم و از آمار و رکوردهای او خوشحالم. در بازی با برایتون می‌توانست بگوید «نمی‌خواهم بازی کنم، منتظر 2 فینال آینده هستم» اما کاملا برعکس بود و من واکنش او را دوست داشتم.

 از گواردیولا پرسیده شد آیا رویای او «نابود کردن» منچستریونایتد و اینتر در فینال‌های پیش‌رو است؟ سرمربی اسپانیایی پاسخ داد:

نه، از این خبرها نیست. می‌دانم که از صحبت‌های من به دنبال ساختن تیتر هستید. تیتر امروز روی تی‌شرت شماست (روی لباس خبرنگار نوشته شده است: شما باید یاد بگیرید). برای آن‌ها و به خصوص منچستریونایتد بابت عملکردی که در لیگ برتر و اروپا به ثبت رسانده احترام زیادی قائل هستم. فقط یک بازی فوتبال ساده است. باید بررسی کنیم اریک [تن هاخ] در 2 بازی امسال با چه رویکردی مقابل ما ظاهر شده و چگونه می‌توانیم مقابل او قرار بگیریم. سرعت و ریتم بازی آن‌ها را دیده‌ام و می‌دانم کاراکترهای برنده‌ای مثل کاسمیرو و واران را در اختیار دارند. نمی‌توانم تعداد قهرمانی‌های این دو را در لیگ قهرمانان اروپا بشمارم. در چنین بازی‌هایی کیفیت به تاکتیک ارجحیت دارد و به نظر من منچستریونایتد از کیفیت لازم برخوردار است.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *