بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

امیدآفرینی نیاز امروز کشور است/ لزوم تحقق جهاد خدمت‌رسانی

منبع : خبرگزاری مهر
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ | ۲:۴۹

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مجتبی فدا شامگاه سه‌شنبه در مراسم گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر ضمن گرامی داشت همه شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: دهه کرامت را خدمت همه پیشکسوتان، رزمندگان و دلاور مردانی که عمر خود را در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صرف کردند تبریک می گویم .

وی با بیان اینکه اساسنامه و هیأت امنای شهرک دارخویین پس از ۳۶ سال تصویب شد و فاز اول این پروژه امسال به بهره برداری خواهد رسید، افزود: این دستاورد بزرگی است که به همت اصفهانی‌های مسئول در پایتخت به انجام رسید.

همه باید ایثار خود را در جهاد تبیین بکار گیرند

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج ) استان اصفهان با بیان اینکه امروز همه باید ایثار خود را در راستای جهاد تبیین بکار گیرند، ادامه داد: چنانچه این اتفاق نیفتد ما جوانانمان را از دست می‌دهیم و ظالم را به جای مظلوم تقدیر می‌کنند.

وی با بیان اینکه فتنه سال گذشته بعد از مرگ آن خانم و از ۲۸ شهریور آغاز شد و ادامه دار شد، ابراز داشت: در ابتدا تنها ۵۰ هزار نفر به کف خیابان‌ها آمدند و دوم مهر ماه پنتاگون شکست فتنه را به آمریکا اعلام کرد چرا که مردم همراهی نکردند مخالف بی حجابی و فساد و برهنگی بودند، پیروی از رهبر می‌کردند و دشمن توان آوردن مردم به صحنه را نداشت.

سردار فدا در خصوص چرایی ادامه دار شدن فتنه تا ۲۵ آبان تصریح کرد: جنگ شناختی و فضای مجازی و تغییر واقعیت‌ها و دگرگون نشان دادن شرایط واقعی کشور باعث شد جوانان فکر دیگری کنند و به خیابان‌ها بیایند.

وی با بیان اینکه در بازدیدی از زندان زنان برخی از طلاب سخنرانی را برای سران فتنه سال گذشته داشتند، ادامه داد: اما این زنان همواره بر این باور بودند که به زودی از زندان آزاد و ما را محاکمه می‌کنند و این باورها است که جوانان ما را از بین می‌برد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج ) استان اصفهان با بیان اینکه دشمن انواع جنگ‌ها را برای نابودی انقلاب اسلامی ایران بکار برد، اضافه کرد: اما مردم با حضور به موقع و پشتیبانی قوی از نظام بار دیگر دشمنان قسم خورده را ناامید کردند.

وی با بیان اینکه بعد از فتح خرمشهر همه کشورها سفرا و کاردانان خود را برای ارتباط با ایران اعزام کردند و امروز هم چنین شرایطی را داریم، تصریح کرد: البته ما در کشور با مشکلاتی همچون گرانی، فشارهای اقتصادی و برخی نارسایی‌ها را داریم اما باید مرزبندی با دشمن داشته باشیم و با روحیه جهادی و انقلابی این انقلاب را به دست صاحب اصلی اش یعنی حضرت ولی عصر (عج ) برسانیم.

باید به مردم امید دهیم

سردار فدا با تاکید بر اینکه امروز ما نیاز به امید و نشاط و مقابله با تحریف، فضاسازی، شانتاژ و دروغ داریم، ادامه داد: باید توجه داشت در شرایط مختلف وضعیت کشور به مو رسید اما پاره نشد و من به یاد دارم که چه اتفاقاتی افتاده و باید شرایط را مطرح کنیم و به مردم امید دهیم.

وی با بیان اینکه امروز شاهد ایران قوی و بزرگ و قدرتمند هستیم، گفت: عزت، شرافت و بزرگی ایران اسلامی به دنیا ثابت شده است و این ناشی از حمایت‌ها و راهنمایی‌های رهبر معظم انقلاب و ایثار مردم است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج ) استان اصفهان با تاکید بر جهاد خدمت رسانی گفت: هر کس در این راه قدم بردار نمی‌بازد و روز به روز موفق‌تر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *