بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

توضیحات فتح‌الله‌زاده درباره آخرین وضعیت پرداخت طلب استراماچونی؛ پول برسد یک‌روزه انتقال می‌دهم

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۴:۰۵
بدون تصویر

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی فتح‌الله‌زاده درباره آخرین شرایط باشگاه استقلال برای پرداخت بدهی استراماچونی گفت: باید تلاش کنیم اسپانسر پیدا کنیم. من سه پیشنهاد دادم؛ یکی سند زمین کمپ ناصر حجازی که خودم چند سال پیش گرفتم و الان آزاد است. می‌توانند سندش را بردارند و بخشی از آن را به ما بدهند.

وی ادامه داد: مورد دیگر اینکه شرکت یا بانکی به ما صد میلیارد تومان وام بدهد و ما سند بگذاریم و پول را پرداخت کنیم. سازمان خصوصی‌سازی هم می‌تواند پولی به ما بدهد و بعد که سهام آزاد شد پول را از آن بردارد. آقای قربان‌زاده هم در حال تلاش است.24 ساعت سرنوشت‌ساز برای استقلال/ بازگشت امید یا حذف از لیگ قهرمانان آسیا؟

 

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به این پرسش که آیا با رئیس سازمان خصوصی‌سازی آشتی کرده و ماجرای برداشتن طلبش چه بوده است، اظهار داشت: ما قهر نبودیم. به رئیس سازمان خصوصی‌سازی اطلاعات غلط داده بودند. هر چکی که در باشگاه وجود دارد امضایش با مدیرعامل است. آن چک چهار بازیکن بوده که 10 سال از موعدش گذشته بوده و از نظر قانونی هم اقدام کرده بودند. طبق ابلاغیه قوه قضاییه ما باید 12 میلیارد تومان به آنها می‌دادیم که صحبت کردیم و آن را به پنج میلیارد رساندیم. هر کسی چیزی به نام من آورد که گرفته بودم جایزه دارد. مبلغ چکی که مطرح می‌کنند 400 میلیون نبود بلکه یک میلیارد و صد هزار تومان و مربوط به 10 سال پیش بود. با قربان‌زاده صحبت کردم و همه این موارد را گفتم.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره اینکه زمان از دست رفته است و آیا می‌توان به پرداخت بدهی‌ها و حذف نشدن از آسیا امیدوار بود خاطر نشان کرد: من تا فردا بعدازظهر که فرصت داریم تمام تلاشم را انجام می‌دهم و اگر هم نشد صادقانه به هوادار می‌گویم.

فتح‌الله‌زاده درباره اینکه مخبر معاون اول رئیس جمهور گفته بود به استقلال کمک می‌شود، گفت: دولت تمام تلاشش را کرده است، اما عده‌ای در این بین کار را خراب می‌کنند؛ همان‌هایی که امروز گفتند استقلال حذف شد و دیگر کار تمام شده است. کنفدراسیون فوتبال آسیا کجا این را اعلام کرده است؟ چه کسی امروز گفته استقلال حذف شده است؟

وی درباره اینکه در اسناد مالی سال 1401 وزارت ورزش مبلغ 135 میلیارد تومان به استقلال بدهکار است و چرا این پول پرداخت نمی‌شود، یادآور شد: این موضوع را پیگیری کردم، اما مسئول وصول آن من نیستم. مشکلات قانونی در این راه وجود دارد از جمله اینکه مجلس مصوب کرده است که وزارت ورزش نمی‌تواند به تیم‌های حرفه‌ای پول بدهد.

مدیرعامل استقلال گفت: رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت که ما یک بار پول دادیم که طلب استراماچونی را بدهید. از مبلغ 123 میلیاردی که گفته شد، 90 میلیارد دادند. روزی که این صحبت مطرح شد دلار 35، 36 هزار تومان بود، روزی که پول را گرفتیم دلار 40، 45 هزار تومان شد، یعنی بدهی ما دو برابر شده است. 

وی افزود: در همین زمان یک بازیکن که با ما قرارداد سه ساله دارد به ما اخطار داد و ما 10 روز فرصت داشتیم پول او را بدهیم. اگر پول او را ندهیم می‌رود و یک استراماچونی دیگر درست می‌شود و باید دو میلیون یورو بدهیم. شما جای من باشید در آن لحظه چه کار می‌کنید؟

فتح‌الله‌زاده درباره اینکه اگر مشکل حل نشود استعفا خواهد کرد، گفت: اگر استغفا کنم می‌گویند ترسید و فرار کرد. من قبلاً در تلویزیون گفته‌ام که توان پرداخت این پول را ندارم. درباره موجودی باشگاه در بدو ورودم کتمان حقیقت کردند و شاید می‌خواستند محبوبیت من در بین هواداران را از بین ببرند و مرا قربانی کنند. محبوبیت را هوادار به من داده است و اگر هم بگیرد مشکلی نیست فقط بدانند من ایستادم تا استقلال زمین نخورد و برای جام بجنگد.چشمی: حذف استقلال چیزی جز شرمندگی و شرمساری برای فوتبال ما ندارد

 

فتح‌الله‌زاده یادآور شد: همراه اول تعهد نکرده که اسپانسر ما شود بعد عده‌ای به این شرکت حمله می‌کنند. در این کشور بانکی نیست که 100 میلیارد را شش ماهه به ما قرض بدهد.

وی درباره اینکه زمانی وجود ندارد و با توجه به تحریم‌ها چگونه می‌خواهد پول استراماچونی را بدهد، گفت: اراده باشد یک روزه حل می‌شود. فردا پول برسد من پول را به استراماچونی می‌رسانم.

مدیرعامل باشگاه استقلال همچنین خاطر نشان کرد: من 143 میلیارد پول آورده‌ام که 90 میلیارد آن را وزارت داده است.

وی درباره وضعیت عارف غلامی اظهار داشت: او بازیکن خیلی خوبی است، اما ما براساس مفاد قرارداد کار را پیش می‌بریم. در قرارداد همه چیز نوشته شده است.

فتح‌الله‌زاده درباره اینکه همراه اول گفته‌ است شرط گذاشته اگر او نباشد پول را می‌دهند. گفت: برعکس؛ گفته‌اند اگر بخواهند کمک کنند به خاطر فتح‌الله‌زاده این کار را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *