بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

محبی و رامین بهترین های تیم ملی فوتبال

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۹:۱۷

بی تردید در 2 بازی تیم ملی فوتبال برابر روسیه و کنیا، رامین رضائیان و محمد محبی، بهترین و تاثیر گذارترین مردان تیم ملی فوتبال کشورمان بوده اند.

به گزارش طرفداری، تیم ملی فوتبال کشورمان در این 2 بازی یک گل و یک پاس گل از رامین رضائیان و یک گل و یک پنالتی گرفته شده توسط محمد محبی را ر کارنامه خود ثبت کرد.

رامین رضائیان ستاره امروز تیم فوتبال سپاهان است، مردی که فوتبالش در 33 سالگی دوباره احیا شده فوتبالیستی که تا مرز کنار رفتن از تیم ملی در دوران اسکوچیچ و حذف از پرسپولیس پیش رفت اما حالا در سپاهان به اوج برگشته است.

محمد محبی هم پدیده نیمه دوم سال 98 فوتبال ایران بود که بعد از 2 سال متوسط در سال 1401 در فوتبال ایران با تیم استقلال خوش درخشید، او می توانست یکی از مردان تیم ملی در جام جهانی هم باشد اما کی روش او را به جام جهانی نبرد تا در اولین بازیهای تیم ملی بعد از جام جهانی او بتواند نقشی درخشان در ترکیب ثابت تیم ملی بازی کند. محمد محبی در تیم سپاهان خوش درخشید و به فوتبال ایران معرفی شد و حالا در استقلال به اوج برگشته است.

یک سپاهانی تازه و یک سپاهانی قدیمی، یک استقلالی تازه و یک پرسپولیسی قدیمی نقشی درخشان در عملکرد تیم ملی فوتبال کشورمان در این عرصه داشته اند.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *