یحیی گل محمدی : به قهرمانی خیلی امیدواریم
*به قهرمانی خیلی امیدواریم
*در جام حذفی نمیتوان اشتباهات را جبران کرد
*مثل فصل گذشته عمل کردیم و امتیاز داریم
*هیچ مربی عاقلی لیست ورود و خروج نمی دهد
*در مورد لیست زاییده تخیل خودشان صحبت می کنند
*وحید امیری دو سه هفته دیگر کار دارد
*عیسی ال کثیر احساس مسئولیت کرد اما ….
*باید بازیها را ببریم و نیم نگاهمان به استقلال باشد؛
گلمحمدی: هنوز شانس خوبی برای قهرمانی داریم














