بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اینتر با نمایندگان متئو رتگی وارد مذاکره شد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۲ | ۰:۱۳

طرفداری | اینتر برای خرید متئو رتگی، مهاجم ایتالیایی-آرژانتینی ممکن است نام فاکوندو کولیدیو را وارد معامله کند.

متئو رتگی، مهاجم بوکاجونیورز که در فوریه 2022 با قرارداد قرضی 2 ساله به اتلتیکو تیگره پیوست، به تیم ملی ایتالیا دعوت شده و شاید پنجشنبه اولین بازی ملی خود را مقابل انگلستان انجام دهد. به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، اینتر مدتی است عملکرد رتگی را زیر نظر دارد و اخیرا با نمایندگان این مهاجم متولد 1999 به منظور متقاعد کردن او نسبت به پروژه فنی این باشگاه تماس داشته است. در واقع نراتزوری به نمایندگان رتگی تضمین داده با حضور در شهر میلان می تواند مسیر مشابه لائوتارو مارتینز را طی کند.  استقبال رتگی از حضور در فوتبال اروپا

آسیلیو و ماروتا به مانند مدیران چند باشگاه دیگر در ایتالیا، اسپانیا و حتی انگلستان به رتگی علاقه زیادی دارند و از آنجا که در پایان فصل احتمال جدایی گالیاردینی، بلانووا و دی آمبروزیو وجود دارد، بنابراین این دو مدیر نقل و انتقالاتی اینتر حضور این بازیکن متولد آرژانتین را به منظور عدم کاهش تعداد بازیکنان ایتالیایی تیم مهم می دانند (رتگی به دلیل اینکه پدر پزرگش اهل سیسیل است، پاسپورت ایتالیایی هم دارد و بنابراین سهمیه غیر اتحادیه اروپا به حساب نخواهد آمد). 

رتگی که در ژانویه به اودینزه پاسخ منفی داد، تحت تاثیر علاقه اینتر به خود قرار گرفته و پس از دعوت روبرتو مانچینی، حتی بیشتر دوست دارد حضور در اروپا به خصوص در سری آ را تجربه کند. با این حال نراتزوری برای خرید رتگی باید با بوکاجونیورز (تحت قرارداد تا انتهای سال 2024 میلادی) به توافق برسد اما نباید فراموش کرد که تیگره هم می تواند با پرداخت 2.1 میلیون یورو 50 درصد از مالکیت او را خریداری کند. هر دو باشگاه بوکا جونیورز و تیگره به خرید فاکوندو کولیدیو مهاجم آرژانتینی اینتر (قرضی در تیگره) علاقه دارند، بنابراین افعی ها می توانند نام او را وارد معامله با یکی از این دو باشگاه به منظور خرید رتگی کنند.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *