خطر بزرگ از بیخ گوش استقلال گذشت
منبع : خبرورزشی
خبرورزشی – محمد دانشگر در دربی تهران حرکتی انجام داد که با اعتراض شدید پرسپولیسی ها مواجه شد و باشگاه پرسپولیس هم از او شکایت کرد اما کمیته انضباطی او را محروم نکرد و می تواند مقابل سپاهان بازی کند. نفر بعدی روزبه چشمی بود که مصاحبه ای علیه داوران انجام داده بود اما او هم تبرئه شد . حتی در مورد غلامی هم اخباری به گوش می رسید و البته خود فرهاد مجیدی که بعد از بازی با نساجی به داوری اعتراض کرد و حالا کمیته انضباطی او را هم تبرئه کرده تا خطر از بیخ گوش استقلال بگذرد. نکته اینجاست که استقلال در بازی با سپاهان سیلوا را هم به دلیل محرومیت ندارد و اگر قرار بود دانشگر و چشمی هم محروم شوند ،مسلما کار مجیدی خیلی سخت می شد اما حالا نگرانی های او به حداقل رسیده و خودش هم می تواند تیمش را در اصفهان همراهی کند.
استقلال مقابل سپاهان بازی سنگینی دارد و خیلی ها می گویند اگر این بازی خارج از خانه را با برد تمام کند راه قهرمانی اش را هموار کرده است.آنها در این دیدار فقط سیلوا را در اختیار نخواهند داشت.


امیدواری سرپرست استقلال به عملکرد ایران مقابل مصر
مهره کلیدی تیم فوتبال استقلال ماندنی شد
سفر قریبالوقوع آسانی به تهران؛ پیوستن به تمرینات استقلال
درخواست مهم سهراب بختیاری زاده از مدیران استقلال سوژه شد
خبر خوش از سوی ستاره خارجی استقلال برای هواداران آبی
سرمربی خبرساز استقلال در آستانه بازگشت به فوتبال ایران + جزئیات









