بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

روی کین: بعضی از عادات بد در حال بازگشت به یونایتد هستند؛ آن‌ها امروز خوش‌شانس بودند

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ | ۲۳:۱۷

با وجود پیروزی 3-1 منچستریونایتد و صعود به نیمه‌نهایی جام حذفی انگلستان، روی کین از عملکرد این تیم ناراضی بود.

طرفداری | روی کین، اسطوره و کاپیتان سابق منچستریونایتد در گفت‌وگو با ITV راجع به نحوه بازی شاگردان تن‌ هاخ در بازی امروز مقابل فولام گفت:

واضح است که اولویت امروز منچستر کسب نتیجه لازم و صعود به دور بعد بود؛ اما من فکر می‌کنم سرمربی از بازی بد امروز تیمش بسیار ناامید باشد. گاهی اوقات تأثیرِ شانس از خوب بازی کردن بیشتر است و امروز این موضوع به کمک یونایتد آمد. در رقابت‌های حذفی به شانس نیاز داریم و امروز تیم بسیار خوش‌شانس بود.

اما امروز پس از تماشای بازی منچستر کمی اعتمادم را از دست دادم. یکی دو ماه گذشته فکر می‌کردم آن‌ها بسیار آماده هستند؛ ولی در دو بازی آخر شاهد بازگشت برخی از عادت‌های غلط به تیم بودیم. انگار که بد بازی کردن در حال بازگشت به دی‌ان‌ای تیم است. 

روی کین در مورد تقابل منچستر با برایتون در دور بعدی جام حذفی اضافه کرد:

امروز یونایتد برنده شد زیرا بازیکنان باکیفیت تیم نتیجه را تغییر دادند؛ اما اگر با همین نگرش در نیمه‌نهایی حاضر شوند، برایتون آن‌ها را شکست خواهد داد. یونایتد به یک تلنگر و تحول نیاز دارد تا به فرم ایده‌آل اخیر خود بازگردد. 

فولام در حالیکه از یونایتد پیش افتاده بود، با اخراج ویلیان و الکساندر میتروویچ 9 نفره شد و همین امر زمینه کامبک و پیروزی شاگردان تن‌هاخ را فراهم کرد تا در مرحله بعدی به مصاف برایتون بروند.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *