بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تحلیل سرمربی سابق تیم ملی از گروه مرگ والیبال/ کارخانه: شانس نیاوردیم ولی باید تلاش کنیم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۱

سرمربی سابق تیم ملی والیبال به تحلیل گروه مرگ مسابقات انتخابی المپیک با حضور ایران پرداخت.

به گزارش طرفداری، مراسم قرعه‌کشی مسابقات والیبال انتخابی المپیک 2024 پاریس، روز جمعه (26 اسفند 1401) در لوزان برگزار شد و تیم ملی ایران در گروه A با برزیل،‌ ایتالیا، کوبا، اوکراین، آلمان، چک، قطر قرار گرفت.

مصطفی کارخانه سرمربی سابق تیم ملی والیبال در خصوص گروه‌بندی اظهار داشت:

ایران، تیمی غیر قابل پیش‌بینی است و نشان داده می‌تواند از پس تیم‌های بزرگ جهان بربیاید. تیم ایران در گروه سختی قرار گرفته ولی باید به این نکته هم توجه داشت که هر چقدر حریفان‌مان قوی باشند، تیم ایران هم قوی‌تر خواهد بود.

وی ادامه داد:‌

برای کسب نتیجه در چنین گروهی، باید کار بیشتر و تلاش مضاعفی انجام داد و از همه ظرفیت‌های ممکن استفاده کرد. ما فقط راه پیش داریم و هیچ نتیجه‌ای هم غیرممکن نیست. در سال‌های قبل، هر زمانی که بازیکنان از نظر روانی، شرایط خوبی داشتند، تیم ملی نتیجه مطلوبی گرفته است. با برنامه‌ریزی و تلاش می‌توان به این هدف رسید.

کارخانه تصریح کرد:‌

میزان آمادگی تیم در این مسابقات، اهمیت زیادی دارد و این آمادگی فقط از نظر والیبالی نیست. تیم ملی زمانی کاملا آماده است که از نظر جسمانی، تکنیکی، تاکتیکی، ذهنی و اتحاد و همدلی در وضعیت قابل قبول و بالایی باشد.

وی در پایان به تسنیم گفت:

کسب جایگاه مناسب در شرایط سخت، هنر بزرگی است که با کار و تلاش تیمی می‌توان به آن رسید. ما در قرعه‌کشی شانس نیاوردیم اما باید با تمرین و آماده‌سازی بیشتر به دنبال هدف خود باشیم.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *