بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پرسپولیس قهرمان جام پیشکسوتان شد / هاشم حیدری آقای گل مسابقات

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۹:۱۳

تیم پیشکسوتان پرسپولیس با پیروزی یک بر صفر برابر تیم بانک ملی تهران، عنوان قهرمانی را در مسابقات پیشکسوتان به دست آورد، گل پرسپولیس را در این بازی فرشاد پیوس به ثمر رساند.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس که شایسته ترین تیم در این مسابقات بود با برتری برابر بانک ملی در حالی قهرمان شد که در نیمه دوم 3 فرصت گل عالی از دست داد، در دیدار رده بندی تیم استقلال حضور پیدا نکرد و بوتان عنوان سوم مسابقات را به دست آورد.

این مسابقات به همت سازمان ورزش شهرداری برگزار شد.

مسابقه فینال را با هم مرور می کنیم: محل و تاریخ برگزاری:مجموعه ورزشی شهدای جیحون، چهارشنبه 24 اسفند ماه 1401، ساعت 15:30، جام پیشکسوتان به نام شهید مهدی رضایی مجد پرسپولیس: بهروز سلطانی، سعید نعیم آبادی، مرتضی فنونی زاده، داوود موگویی، مرتضی کرمانی، جواد حسن زاده، محمود آخشیجان، رحیم یوسفی، ناصر شهسواری، ناصر جباری، سعید عزیزیان، حمید درخشان، حسین احمدیان، فرشاد پیوس بانک ملی تهران: مجید علیان، حسین رحمانی، سهراب میرانی، اصغر میزانی، شاهپور علی عباسی، خسرو حاج خلیل، فرامرز عزتی، سعید تهمتن، هاشم حیدری، رضا طاهرخانی، حسین کاظم زاده، محسن گلدهی

حمید استیلی، اردلان آشتیانی، ابراهیم اسدی، روح الله عبادزاده و مجتبی محرمی پیشکسوتانی از پرسپولیس بودند که از روی نیمکت تیم پیشکسوتان را همراهی کردند.

هاشم حیدری با 8 گل زده از تیم بانک ملی تهران عنوان آقای گلی مسابقات را به دست آورد.

حسین احمدیان با 7 گل زده و 3 پاس گل عنوان بهترین بازیکن مسابقات را به خود اختصاص داد.

بهروز سلطانی بی شک بهترین دروازه بان مسابقات بود، او در 4 دیداری که در زمین بازی کرد پرسپولیس یک گل هم نخورد و در دیداری که نبود پرسپولیس سه گل از تیم نفت تهران خورد.

تیم های فوتبال پرسپولیس، بانک ملی، بوتان، استقلال نفت تهران، شاهین، راه آهن و وحدت تهران به ترتیب تیم های اول تا هشتم مسابقات شدند.

بهروز سلطانی، سعید نعیم آبادی، حمید درخشان، فرشاد پیوس و حسین احمدیان از پرسپولیس، بهروز پرورشخواه از استقلال، هاشم حیدری و حسین کاظم زاده از بانک ملی، عصام معیر از نفت تهران، علی پازوکی از شاهین، سلیمان امانی از بوتان و… از بهترین بازیکنان حاضر در این مسابقات بودند.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *