بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کونسیسائو: اینتر در مجموع دو بازی تنها در ۱۰ دقیقه‌ای که یک یار کمتر داشتیم از پورتو بهتر بود

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ | ۵:۰۹

طرفداری | به نقل از اف سی اینتر نیوز، سرجیو کونسیسائو، سرمربی پرتغالی پورتو پس از حذف تیمش مقابل اینتر گفت:

در هر دو بازی، ما بسیار شایسته و برتر بودیم اما در مهمترین کار یعنی گلزنی موفق عمل نکردیم. باید به بازیکنانم تبریک بگویم زیرا آنها عالی کار کردند. اینتر تنها 10 دقیقه در کل دو بازی رفت و برگشت برتر بود و آن هم زمانی که ما یک یار کمتر داشتیم (اخراج اوتاویو در دقیقه 79 بازی رفت). در بقیه دقایق این دو بازی، ما عملکرد بهتری داشتیم و از نظر تاکتیکی تیمی توانا بودیم.

اینتر عقب نشینی کرده بود و سعی داشت از اشتباهات ما و فضاهای به وجود آمده استفاده کند. ما همیشه متعادل بودیم و با پرس مداوم اجازه ندادیم اینتر فرصت مهمی داشته باشد. در نیمه اول دو فرصت گلزنی داشتیم و در نیمه دوم موقعیت هایمان حتی بیشتر شد. اینتر را خوب می شناختیم، اما اعتراف می کنم از تیمی با این تعداد بازیکن با کیفیت، انتظار بیشتری داشتم. 

همیشه در مورد سابقه، پختگی و فاکتورهای دیگر صحبت می شود و اینتر به عنوان یک باشگاه تاریخی بازیکنانی دارد که به موقعیت های خاص عادت کرده اند اما در فوتبال، این ویژگی و مهارت در لحظاتی واقعا به چشم می آید و مهم است. از آنجایی که پورتو نیز یک باشگاه تاریخی است، هر کاری انجام دادیم تا مطابق انتظار عمل کنیم اما فقدان آن ویژگی (تجربه لحظات حساس) در ما احساس می شد. متأسفانه برخلاف استحقاقمان صعود نکردیم و ترکیبی از غرور و ناامیدی را حس می کنیم. 

سرمربیگری در ایتالیا در آینده؟ خواهیم دید.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *