بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خیال گل‌محمدی راحت شد

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 اردیبهشت 1401 | 9:44

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با شروع مجدد تمرینات پرسپولیس، فرشاد فرجی و وحید امیری همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین می‌کنند و قرار است با رسیدن به بهبودی کامل مجدداً به تمرینات گروهی برگردند.

شرایط این دو بازیکن به گونه‌ای است که تا بازی با تیم پیکان در اختیار کادر فنی قرار می‌گیرند و در صورت صلاحدید مربیان، این دو بازیکن می‌توانند ۱۴ اردیبهشت برای پرسپولیس به میدان بروند.

بیشتر بخوانید:

۲۵۶ ۲۵۱

دسته بندی ها : خبرانلاین
برچسب ها : ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *