خیال گلمحمدی راحت شد
منبع : خبرانلاین
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با شروع مجدد تمرینات پرسپولیس، فرشاد فرجی و وحید امیری همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین میکنند و قرار است با رسیدن به بهبودی کامل مجدداً به تمرینات گروهی برگردند.
شرایط این دو بازیکن به گونهای است که تا بازی با تیم پیکان در اختیار کادر فنی قرار میگیرند و در صورت صلاحدید مربیان، این دو بازیکن میتوانند ۱۴ اردیبهشت برای پرسپولیس به میدان بروند.
بیشتر بخوانید:
۲۵۶ ۲۵۱


لغو پروازها مانع از بازگشت ستاره محبوب به پرسپولیس شد
واکنش بیدرنگ پرسپولیس به اظهارات بختیاریزاده
پست جدید ادمون بزیک در پرسپولیس مشخص شد
نبود بدهی مالی باشگاه پرسپولیس به تأیید فدراسیون فوتبال
برنامه باشگاه پرسپولیس برای فصل آینده مشخص شد
پشت پرده رد پیشنهاد جذاب پرسپولیس از سوی وحید امیری









