بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

فوری| برنامه تورنمنت ۳ جانبه رسماً اعلام شد/ تعیین تکلیف بیست و پنجمین دوره لیگ برتر و شرایط فصل جدید

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 تیر 1405 | 19:50

با تصمیم هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران و تصویب هیات رئیسه فدراسیون فوتبال لیگ برتر فصل آینده باشگاه‌های فوتبال کشور با حضور ۱۸ تیم آغاز می‌شود.

سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد، با تصویب هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال بیست و پنجمین دوره لیگ برتر (فصل ۱۴۰۵-۱۴۰۴ ) به دلیل حمله وحشیانه دشمن به کشورمان به صورت نیمه‌تمام باقی می‌ماند و جدول لیگ نیز با شرایط فعلی متوقف می‌گردد.

ضمن اینکه براساس این جدول ۳ نماینده فوتبال کشورمان برای حضور در مسابقات لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان آسیا به کنفدراسیون فوتبال آسیا به این ترتیب می‌شوند؛ تیم‌های اول و دوم جدول لیگ برتر به لیگ نخبگان راه یافته و نماینده سوم کشورمان که باید در لیگ قهرمانان سطح دو آسیا حضور یابد، بعد از برگزاری دیدار سه جانبه تعیین می‌شود.

براین اساس در روز ۵ تیرماه پرسپولیس و چادرملو اردکان به مصاف هم می‌روند و برنده این مسابقه در روز ۸ تیرماه به مصاف گل گهر سیرجان خواهد رفت.

همچنین براساس مصوبه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مقرر گردید تیم انتهای جدول لیگ برتر (مس رفسنجان) در تک دیدار پلی آف و در زمین بی‌طرف روز چهارشنبه ۳۱ تیرماه به مصاف تیم سوم جدول لیگ یک فصل جاری برود که برنده این دیدار به همراه تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان لیگ یک فصل ۱۴۰۵-۱۴۰۴ در لیگ برتر فصل آینده حضور خواهند داشت.

شایان ذکر است مسابقات بیست و ششمین دوره لیگ برتر(فصل ۱۴۰۵-۱۴۰۶) با حضور ۱۸ تیم از روز جمعه ۱۶ مرداد ماه آغاز خواهد شد. همچنین بر اساس مصوبه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در پایان مسابقات فصل آینده لیگ برتر ۴ تیم انتهایی جدول به لیگ یک سقوط می‌کنند.

بیشتر بخوانید: پیش‌بینی علی پروین از بازی ایران و مصر/ واکنش به تعویض‌های قلعه‌نویی و درخشش بیرانوند و طارمی

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *