بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گزینه سرمربیگری تیم ملی جودو بی سر و صدا ایران را ترک کرد

منبع : خبرگزاری میزان
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 اردیبهشت 1401 | 12:15

خبرگزاری میزان – حسین اوزکان گزینه سرمربیگری تیم ملی جودو که جهت انجام مذاکرات با آرش میراسماعیلی به کشورمان سفر کرده بود، روز پنجشنبه و در سکوت خبری ایران را به مقصد ترکیه ترک کرد.

این مربی ترکیه‌ای صحبت‌های اولیه خود را با مسئولان فدراسیون جودو انجام داد و قرار است پس از بررسی شرایط از سوی هر دو طرف، در خصوص حضور او در تیم ملی جودو تصمیم‌گیری شود.

باید منتظر ماند و دید اوزکان سرانجام هدایت تیم ملی جودو را بر عهده می‌گیرد یا خیر.

قرار است ۳ نفر از ملی‌پوشان جودوی ایران ۱۶ اردیبهشت در مسابقات جایزه بزرگ روسیه روی تاتامی بروند. بیشتر بخوانید: حضور جودوکاران ایران در مسابقات جایزه بزرگ روسیه/ پاداش نقدی در انتظار مدال‌آوران 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *