بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مس شهربابک به لیگ برتر صعود کرد

منبع : خبرگزاری تابناک
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه 6 تیر 1405 | 23:01

مس شهربابک با برد ۱-۰ نیروی زمینی تهران ۶۱ امتیازی شد.

به گزارش تابناک، مس شهربابک با برد ۱-۰ نیروی زمینی تهران ۶۱ امتیازی شد و ۳ هفته مانده تا پایان لیگ دسته یک، صعودش به لیگ برتر را قطعی کرد.

پیشتر نساجی هم به لیگ برتر صعود کرده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *