مس شهربابک به لیگ برتر صعود کرد
منبع : خبرگزاری تابناک
مس شهربابک با برد ۱-۰ نیروی زمینی تهران ۶۱ امتیازی شد.
به گزارش تابناک، مس شهربابک با برد ۱-۰ نیروی زمینی تهران ۶۱ امتیازی شد و ۳ هفته مانده تا پایان لیگ دسته یک، صعودش به لیگ برتر را قطعی کرد.
پیشتر نساجی هم به لیگ برتر صعود کرده بود.



با جدیدترین تیم لیگ برتری فوتبال ایران آشنا شوید + جزئیات
سرمربی جدید پرسپولیس نیامده استارت زد !! + جزئیات
ستاره محبوب شمسآذر قزوین در آستانه جدایی
تعیین تکلیف سهمیه آسیایی؛ چادرملو و گلگهر در غیاب تماشاگر
بازگشت قریب الوقوع ستاره محبوب سپاهان از مصدومیت رباط صلیبی
ابهام درباره آینده ستاره محبوب تیم فوتبال استقلال









