صعود مس شهربابک به لیگ برتر در شب پیروزی نساجی و شکست سایپا
منبع : خبرگزاری ایلنا
دیدارهای هفته سی و یکم لیگ آزادگان پیگیری شدند.
به گزارش ایلنا، رقابتهای لیگ آزادگان به هفتههای پایانی خود رسیده و از قطعی شدن صعود نساجی به لیگ برتر، حالا سایر مدعیان برای کسب سهمیه دوم و همچنین کسب سهمیه پلیآف حضور در لیگ برتر تلاش کردند.
در پایان هفته سی و یکم، مس شهربابک با پیروزی یک گله مقابل نیروی زمینی ۵۸ امتیازی شد و صعود خود را به لیگ برتر قطعی کرد. حالا فقط تکلیف سهمیه سوم مشخص نشده که رقابت نزدیکی بین صنعت نفت و سایپا شکل گرفته است.
امروز بازیهای هفته سی و یکم این رقابتها در شهرهای مختلف پیگیری شد که نتایج این دیدارها را در ادامه مرور میکنید:
شهرداری نوشهر یک – مس کرمان یک
هوادار ۴ – داماش گیلان یک
مس شهربابک یک – نیروی زمینی صفر
نفت و گاز گچساران صفر – نساجی مازندران ۳
پارس جنوبی ۲ – نود ارومیه صفر
پالایش نفت صفر – صنعت نفت صفر
آریو اسلامشهر ۲ – بعثت کرمانشاه صفر
فرد البرز ۲ – سایپا یک
مس سونگون یک – شناورسازی قشم یک



تعیین تکلیف سهمیه آسیایی؛ چادرملو و گلگهر در غیاب تماشاگر
بازگشت قریب الوقوع ستاره محبوب سپاهان از مصدومیت رباط صلیبی
ابهام درباره آینده ستاره محبوب تیم فوتبال استقلال
پرسپولیس و حذف از آسیا؛ وداع با سرمربی برزیلی در شب فاجعه
ستاره اروگوئهای یونایتد در آستانه غیبت طولانی مدت؛ مصدومیت جدی برابر اسپانیا
رضایت سرمربی بلژیک از کارآمدی تیم در بازی پایانی گروه









