بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

صعود مس شهربابک به لیگ برتر در شب پیروزی نساجی و شکست سایپا

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه 6 تیر 1405 | 22:51

دیدارهای هفته سی و یکم لیگ آزادگان پیگیری شدند.

به گزارش ایلنا، رقابت‌های لیگ آزادگان به هفته‌های پایانی خود رسیده و از قطعی شدن صعود نساجی به لیگ برتر، حالا سایر مدعیان برای کسب سهمیه دوم و همچنین کسب سهمیه پلی‌آف حضور در لیگ برتر تلاش کردند. 

در پایان هفته سی و یکم، مس شهربابک با پیروزی یک گله مقابل نیروی زمینی ۵۸ امتیازی شد و صعود خود را به لیگ برتر قطعی کرد. حالا فقط تکلیف سهمیه سوم مشخص نشده که رقابت نزدیکی بین صنعت نفت و سایپا شکل گرفته است. 

امروز بازی‌های هفته سی و یکم این رقابت‌ها در شهرهای مختلف پیگیری شد که نتایج این دیدارها را در ادامه مرور می‌کنید:

شهرداری نوشهر یک – مس کرمان یک

هوادار ۴ – داماش گیلان یک

مس شهربابک یک – نیروی زمینی صفر 

نفت و گاز گچساران صفر – نساجی مازندران ۳

پارس جنوبی ۲ – نود ارومیه صفر 

پالایش نفت صفر – صنعت نفت صفر

آریو اسلامشهر ۲ – بعثت کرمانشاه صفر

فرد البرز ۲ – سایپا یک 

مس سونگون یک – شناورسازی قشم یک

صعود مس شهربابک به لیگ برتر در شب پیروزی نساجی و شکست سایپا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *