بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

برگزاری روز پایانی مسابقات کشوری پارااسکی با حضور رئیس پارالمپیک

منبع : خبرگزاری مهر
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک گفت: شکر خدا که علی رغم مشکلاتی که وجود داشت مسابقات اسکی به صورت بین المللی برگزار شد و امیدوار هستیم که این رشته روز به روز رونق و توسعه پیدا کند.

کارگری افزود: علت اینکه من در محل برگزاری مسابقات بین المللی و قهرمانی کشور پارااسکی حضور داشتم، اول اینکه به برگزار کنندگان این مسابقات دستمریزاد و خداقوت بگویم و دوم اینکه با عزیزان ورزشکارمان دیداری داشته باشم.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک خاطر نشان کرد: ما مصمم هستیم علی رغم موانعی که وجود دارد برنامه‌های بین المللی خودمان را انجام وگسترش دهیم. از این فرصت استفاده می‌کنم و از همه‌ جوانان که دارای معلولیت و علاقه مند به این رشته هستند دعوت می کنم تا با مراجعه به فدراسیون اسکی که از این عزیزان استقبال می‌کنند، برای نشان دادن توان و ظرفیت خود مراجعه کنند.

وی گفت: اگر حمایت‌های شایسته از پارااسکی صورت بگیرد، ما می‌توانیم شاهد توسعه بیش از پیش این رشته باشیم و ظرفیت های خوبی برای توسعه این رشته در کشورمان وجود دارد.

کارگری افزود: مشاهده ورزشکاران دارای معلولیت در این مسابقات انسان را به یاد اراده ی پولادین آدمی می اندازد. در پیست بین المللی توچال و در مسابقات ورزشکاری را دیدم که با یک پا اسکی می‌کند و فوق لیسانس روانشناسی دارد و در حال تکمیل کردن فراگیری زبان انگلیسی است.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک گفت: همه‌ این موارد نشان می‌دهد که هیچ محدودیتی جلو اراده‌ قوی انسان را نمی‌گیرد و همه‌ی این ورزشکاران برای جوانان کشور الگو هستند و امیدوار هستم شاهد توسعه ورزش در بین جانبازان و معلولان باشیم و همچنین بتوانیم با برنامه ریزی خوب و بلندمدت حتی در رشته اسکی به مقامات خوبی در سطح آسیا و دنیا برسیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *