بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مارکوس کروشه: جدایی لواندوفسکی از بایرن مونیخ، اتفاق نگران کننده‌ای برای فوتبال آلمان بود

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۲:۰۹

مدیر ورزشی آینتراخت فرانکفورت در مورد موضوعاتی مانند وضعیت فوتبال آلمان، دروازه بان اول تیم ملی آلمان پس از مانوئل نویر و شرایط راندل کولو موانی صحبت کرده است.

طرفداری | روبرت لواندوفسکی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته پس از کش و قوس‌های فراوان در یک انتقال به ارزش 5+45 میلیون یورو از بایرن مونیخ به بارسلونا پیوست. انتقالی که از نظر مارکوس کروشه مدیر ورزشی آینتراخت فرانکفورت برای فوتبال آلمان نگران کننده است و ضعف بوندسلیگا در مقایسه با سایر لیگ‌ها را نشان می‌دهد. به همین خاطر کروشه اعتقاد دارد که باید تغییراتی در سختار فوتبال آلمان ایجاد کنند. او در مصاحبه با اشپورت آینتس، در این‌باره گفت:

در گذشته هرگز این‌طور نبود که بایرن مونیخ مجبور شود بازیکن مهمی مانند روبرت لواندوفسکی را از دست بدهد زیرا اکنون نسبت به رقبایی مانند پاری سن ژرمن، منچسترسیتی و بارسلونا در موضع ضعف قرار دارد. این خطری جدی برای رقابت بوندسلیگا (با دیگر لیگ‌ها) محسوب می‌شود. در آینتراخت فرانکفورت نیز ما نمی‌توانیم از نظر مالی (با دیگران) رقابتی داشته باشیم. اما از نظر اینکه باشگاه خارق العاده و جذابی هستیم، می‌توانیم رقابت کنیم. در هر صورت این موضوع فوتبال آلمان را به خطر می‌اندازد. ما باید به دنبال راه دیگری در آلمان باشیم.

با مصدومیت مانوئل نویر که حداقل او را تا پایان فصل از میادین دور نگه خواهد داشت، حال کوین تراپ و مارک آندره تراشتگن برای تصاحب جایگاه کاپیتان تیم ملی آلمان در درون دروازه رقابت کنند. با این حال کروشه اعتقاد دارد که در حال حاضر تراپ بهترین دروازه بان آلمان است و او باید جایگزین نویر در تیم ملی این کشور شود. کروشه گفت: 

 مانوئل نویر در طول این سال‌ها دستاورد‌های زیادی داشته اما پس از مصدومیتش، فکر می‌کنم وضعیت واضح باشد. کوین تراپ باید دروازه بان اول تیم ملی آلمان باشد. او در حال حاضر بهترین دروازه بان آلمان است.

کروشه همچنین از مصاحبه جنجالی نویر پس از اخراج تونی تاپالوویچ که باعث ایجاد حواشی بسیاری پیرامون بایرن مونیخ شد، به شدت انتقاد کرده است. او گفت: 

چنین مسائلی نباید اتفاق بیافتند. در نهایت، افراد نباید خود را بالاتر از باشگاه قرار دهند و هیچ بازیکنی در جهان، اجازه چنین کاری را ندارد. تراپ هیچ‌گاه چنین رفتاری نخواهد داشت. باشگاه‌ها همیشه در اولویت قرار دارند.

راندل کولو موانی در این فصل در 28 بازی برای آینتراخت فرانکفورت، آمار فوق العاده 14 گل و 14 پاس گل را از خود ثبت کرده است. کروشه در مورد این عملکرد عالی کولو موانی و همچنین آینده او در این باشگاه، گفت: 

او آمار خوبی دارد اما همچنین از نحوه بازی تیم ما نیز سود می‌برد. به نفع او است که چند سال دیگر با ما بماند. او یک انسان بزرگ و یک بازیکن بسیار بسیار خوب است اما تازه در اول راهش قرار دارد. زمینه‌های زیادی وجود دارد که باید در آن‌ها پیشرفت کند. کاری که می‌تواند با کمک ما انجام دهد. 

کولو موانی تا سال 2027 با آینتراخت فرانکفورت قرارداد دارد. با این حال به دلیل عملکرد خوب او در این فصل، گمانه زنی‌های زیادی در مورد علاقه باشگاه‌های بزرگ اروپایی مانند منچستریونایتد و بایرن مونیخ به او به وجود آمده است. کروشه در مورد احتمال فروش ستاره خط حمله‌شان، گفت:

اگر بخواهیم او را بفروشیم، باید پیشنهاد بسیار مطلوبی به دست‌مان برسد و آن باشگاه‌ها باید جیب بزرگ و پر پولی داشته باشند. 

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *