بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آنچلوتی: بنزما تقریبا آماده است؛ باید برای الهلال احترام زیادی قائل شویم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۲:۳۳

رئال مادرید موفق شد با برتری 4-1 مقابل الاهلی مصر، راهی فینال رقابت های جام باشگاه های جهان شود. کارلو آنچلوتی از نگرش بازیکنانش چندان راضی نبود زیرا نزدیک بود وقتی بازی 2-1 شد، الاهلی حتی گل تساوی را هم بزند و این در حالی بود که مادریدی ها فرصت های زیادی را از دست دادند. سرمربی ایتالیایی پس از بازی در کنفرانس خبری گفت:

پیروزی آسانی نبود اما باید به راحتی می بردیم. در چنین بازی هایی باید خوب کار کنید و تا پایان تمرکز خود را حفظ کنید. تا پنالتی مودریچ، ما برای دقایقی تحت فشار قرار گرفتیم. وقتی بازی 2-0 شد، فکر کردیم کار تمام شده و آرام بازی کردیم. نباید این طور باشد. 

آنچلوتی در مورد بازگشت بازیکنان مصدوم گفت:

بنزما تقریبا خوب است و در مورد میلیتائو هنوز وضعیت کاملا مشخص نیست. آنها جمعه تمرین می کنند و خواهیم دید که در فینال خواهند بود یا خیر. فکر می کنم کارواخال و آسنسیو برای فینال آماده باشند. 

سرخیو آریباس به محض ورود به زمین در دقیقه 98 گل چهارم را زد:

شرایط جوانان برای ما موضوع بسیار مهمی است. باید به آکادمی جوانان اهمیت داد اما در رئال مادرید بازیکنان سطح بالایی حضور دارند و به همین دلیل سخت است به جوانان بازی برسد. مربیان آکادمی جوانان رئال مادرید کار فوق العاده ای انجام می دهند و بعضی از این جوانان به زودی در تیم اصلی خواهند بود. فهرست نفرات رئال مادرید قهرمان اروپا شده و این معنای زیادی دارد. 

آنچلوتی در مورد وینیسیوس گفت:

او دوست دارد فوتبال بازی کند. امشب گل خوبی به ثمر رساند و همان وینیسیوسی بود که انتظار داشتیم. او بازیکن بزرگی است و دوباره آن را ثابت کرد. 

آنچلوتی همچنین در مورد شکست فلامنگو مقابل الهلال گفت:

انتظار شکست فلامنگو را نداشتم اما الهلال نشان داد بازیکنان خوبی دارد و می داند چطور فوتبال بازی کند. باید برای آنها احترام زیادی قائل شویم. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *