بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مطهری: هواداران نساجی امروز سنگ تمام گذاشتند

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۸:۵۲

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: هواداران نساجی امروز سنگ تمام گذاشتند و فوق‌العاده بودند و از آنها ممنونم.

به گزارش طرفداری، حمید مطهری پس از تساوی خانگی تیمش مقابل پیکان در نشست خبری اظهار داشت:

اول از همه از تماشاگران تیم نساجی تشکر می‌کنم و دست تک‌تک آنها را می‌بوسم. هواداران نساجی امروز سنگ تمام گذاشتند و فوق‌العاده بودند و از آنها ممنونم که به این شکل از تیم‌شان حمایت می‌کنند.

وی ادامه داد:

می‌دانیم که پیکان تیمی است که دفاع می‌کند و هیچ ایرادی هم ندارد. در فوتبال سبک‌های مختلفی هست و همه مربیان فلسفه خودشان را دارند و ما ایرادی از تیم پیکان نمی‌گیریم. بچه‌های تیم ما نهایت تلاش‌شان را کردند و موقعیت‌های زیادی هم داشتیم که مظاهری در چند صحنه خوب عمل کرد و مانع از گلزنی ما شد. یک مقدار هم بدشانس بودیم و توپ‌های ما به گل نرفت. من از تلاش بازیکنانم راضی هستم، ولی از نتیجه بازی راضی نیستم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در واکنش به این موضوع که نساجی بعد از زدن گل سریع به زمین خودش رفت و دفاع کرد، گفت:

کاملاً با شما موافق هستم، من بعد از اینکه یک بر صفر جلو افتادیم به دنبال این بودم که گل دوم را بزنیم. این موضوع یک شرایط ذهنی است و طبیعی بود که بازیکنان عقب بروند. تیم من دو سه هفته برد نداشت و فشار روی تیم بود. خیلی تلاش کردیم که تیم جلو بیاید و این عقب رفتن ما اصلاً تاکتیکی نبود و یک مسئله ذهنی بود.

مطهری درباره اشتباهی که در زمان تعویض کریم اسلامی به وجود آمد و باعث ناراحتی شدید او شد، تصریح کرد:

کدام مربی را دیدید که در بازی خانگی تیمش زمانی که نتیجه مساوی است، بازیکن تأثیرگذار و مهاجمش را بیرون بکشد؟! من می‌خواستم بازی را با دو مهاجم ادامه دهیم و به نیمکت هم گفتم و آنها اشتباه نوشتند و ناظر داوری نیز اجازه تغییر را نداد. این اتفاق افتاده است و الان اگر بخواهیم درباره آن صحبت کنیم، درست نیست. کریم اسلامی یک بازیکن تأثیرگذار است. او ممکن است در دقیقه 95 یک پنالتی برای تیمت بگیرد و هیچ مربی عاقلی تصمیم به تعویض او نمی‌گیرد.

وی در واکنش به این موضوع که نساجی شش هفته است به پیروزی نرسیده و اینکه آیا تیمش وارد بحران شده است، خاطرنشان کرد:

این هفته‌ها را شما از کجا شمردید؟! ما بعد از بازی با پرسپولیس، فجر سپاسی را در جام حذفی بردیم. اصلاً جام حذفی را هم اگر کنار بگذاریم نبردن‌های ما به شش هفته نمی‌رسد.

«بارها گفته‌اید به فوتبال هجومی علاقه دارید، علت خاصی دارد که تیم‌تان با یک مهاجم بازی می‌کند؟»، سرمربی تیم فوتبال نساجی در پاسخ به این پرسش تصریح کرد:

اینکه می‌گویید با یک مهاجم بازی می‌کنید متوجه نمی‌شوم. تیم من در حمله سه بازیکن دارد. فرم بازی متفاوت است. تیم بارسا هم برخی مواقع بدون مهاجم بازی می‌کند. پرسپولیس هم بدون مهاجم بازی می‌کند. این موضوعی نیست که شما روی آن مانور می‌کنید. این فلسفه فوتبال است که با شکل‌های مختلف به دروازه حریف نزدیک می‌شوید، این‌طور نیست که یک مهاجم یا شش مهاجم در زمین باشند. این مسئله موضوعی را حل نمی‌کند. فلسفه من این است که به این شکل بازی کنیم. من نسبت به شریط بازی گفتم که می‌خواستیم دو مهاجم هدف داشته باشیم. من به‌عنوان «فیک» از بازیکن نوک استفاده می‌کنم. من از جعفری و حردانی به‌عنوان مهاجم استفاده می‌کنم.

ادامه دارد …

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *