بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کنایه رشید مظاهری: مربیگری شخصیت هم می‌ خواهد!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه 3 اردیبهشت 1401 | 11:56

رشید مظاهری درباره پیروزی شیرین سپاهان برابر پاختاکور صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، رشید مظاهری سنگربان سپاهان بعد از برتری تیمش برابر پاختاکور گفت:

ما قبل از بازی شب گذشته و بازی قبلی، خیلی یکدل شده بودیم و وقتی تیم یکدل می‌شود، یکسری اتفاقات خوب رخ می‌دهد مثل مسابقه شب گذشته و این خیلی خوشحال‌کننده است.

مظاهری در واکنش به درخشش خود برابر حریف ازبکستانی گفت:

من فکر می‌کنم سیوهایم فقط برای یکدل بودن بچه‌ها بوده و واقعا آدم لذت می‌برد که در این تیم گلری می‌کند. من خیلی خوشحالم که در این تیم هستم و دارم برای سپاهان می‌جنگم.

سنگربان سپاهان با اشاره‌ی انگیزه‌اش برای حضور در تیم ملی گفت:

نمی‌دانم چند درصد شانس دارم که به جام جهانی بروم، اما برای چند درصد همه‌ی تلاشم را می‌کنم.

رشید مظاهری در جمله‌ی کنایه‌آمیز به تمجید از محرم نویدکیا پرداخت و گفت:

من یک جمله‌یدرباره‌ی آقای نویدکیا می‌گویم؛ اینکه یک سرمربی علاوه بر عشق و علاقه، علم و دانش می‌خواهد و از همه مهم‌تر شخصیت می‌خواهد. آن‌که باید متوجه شود، متوجه می‌شود!

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *