کنایه رشید مظاهری: مربیگری شخصیت هم می خواهد!
منبع : طرفداری
رشید مظاهری درباره پیروزی شیرین سپاهان برابر پاختاکور صحبت کرد.
به گزارش طرفداری، رشید مظاهری سنگربان سپاهان بعد از برتری تیمش برابر پاختاکور گفت:
ما قبل از بازی شب گذشته و بازی قبلی، خیلی یکدل شده بودیم و وقتی تیم یکدل میشود، یکسری اتفاقات خوب رخ میدهد مثل مسابقه شب گذشته و این خیلی خوشحالکننده است.
مظاهری در واکنش به درخشش خود برابر حریف ازبکستانی گفت:
من فکر میکنم سیوهایم فقط برای یکدل بودن بچهها بوده و واقعا آدم لذت میبرد که در این تیم گلری میکند. من خیلی خوشحالم که در این تیم هستم و دارم برای سپاهان میجنگم.
سنگربان سپاهان با اشارهی انگیزهاش برای حضور در تیم ملی گفت:
نمیدانم چند درصد شانس دارم که به جام جهانی بروم، اما برای چند درصد همهی تلاشم را میکنم.
رشید مظاهری در جملهی کنایهآمیز به تمجید از محرم نویدکیا پرداخت و گفت:
من یک جملهیدربارهی آقای نویدکیا میگویم؛ اینکه یک سرمربی علاوه بر عشق و علاقه، علم و دانش میخواهد و از همه مهمتر شخصیت میخواهد. آنکه باید متوجه شود، متوجه میشود!












