رضاییان: احساس میکنم شانس با تیم ما یار نبود، اما بازیکنان همه تلاششان را کردند+ فیلم
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: احساس میکنم شانس با تیم ما یار نبود، اما بازیکنان همه تلاششان را کردند.
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو رضاییان بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: احساس میکنم شانس با تیم ما یار نبود؛ در پایان بازی، تیم ما شایسته پیروزی بود و مردم ایران سزاوار شادی و موفقیت بیشتری هستند.
وی افزود: ما با تمام وجود جنگیدیم و هیچ تلاشی را دریغ نکردیم. تنها آرزوی من این است که خداوند تلاش بازیکنان را ببیند و حقشان را بدهد.
رضاییان تصریح کرد: باید صبور باشیم و منتظر نتایج دیگر مسابقات باشیم تا تکلیف صعود مشخص شود.




رامین رفتنی شد ؛ امضای قراداد با تیم جدید در آستانه نهایی شدن
خروج نام دو ستاره استقلال از لیست ساپینتو
رضاییان همچنان در لیست سیاه ریکاردو ساپینتو
غیبت ادامه دار ستاره استقلال در تمرین
روش های تبلیغات تیم های فوتبال چگونه هست ؟
رامین دوباره مصدوم شد؟









