بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ملی‌پوش والیبال ایران در راه لیگ کره

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه 3 اردیبهشت 1401 | 11:56

بازیکن تیم ملی والیبال ایران در مراسم درفت لیگ برتر کره جنوبی شرکت می‌کند.

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، فدراسیون والیبال کره جنوبی، لیست بازیکنان حاضر در مراسم درفت (انتخاب بازیکن) لیگ برتر والیبال این کشور را  اعلام کرد که در بین آنها، ملی‌پوش ایرانی فصل گذشته تیم شهرداری ارومیه نیز دیده می‌شود.

در فاصله بین روزهای ۲ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۱ فروردین ۱۴۰۱، ۷۲ بازیکن مرد و ۴۹ بازیکن زن برای حضور در لیگ کره، تقاضای رسمی خود را به ثبت رساندند که در بین آنها، صابر کاظمی نیز حضور دارد. البته نام صابر کاظمی به عنوان بازیکن تیم العربی قطر به ثبت رسیده است.

توماس ادگار (استرالیا)، لیبرمن آگامس (کلمبیا)، لوکا وتوری (ایتالیا) و تیس ترهورست (هلند)، چهره‌های شاخصی هستند که خواهان بازی در وی-لیگ شده‌اند.

مراسم درفت لیگ والیبال کره، روز پنج‌شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ به صورت آنلاین در هتل «چئونگدام ریورا» شهر سئول برگزار می‌شود.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *