بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

با استعفای علی حسینی موافقت شد/ انتخاب سرمربی جدید بعد از مجمع فدراسیون

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۲۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری فارس، اعضای این کمیته همچنین اعلام کردند انتخاب سرمربی جدید تیم ملی بزرگسالان به بعد از برگزاری مجمع انتخاباتی در تاریخ 15 اسفندماه، موکول شود.

حسین مقامی سرپرست دبیری فدراسیون، در خصوص تصمیم‌های جلسه کمیته فنی اظهار داشت: کمیته فنی نمی‌خواهد اشتباهی که در گذشته و در روزهای آخر ریاست علی مرادی، صورت گرفته یک بار دیگر توسط فدراسیون تکرار شود. هر کسی که به ریاست فدراسیون انتخاب  شود، باید دستش باز باشد که سرمربی تیم ملی را با نظر خود انتخاب کند.

وی ادامه داد: کمیته فنی فدراسیون امروز درحالی تشکیل شد که «سعید علی حسینی» سرمربی تیم ملی در کلمبیا، پیش از این استعفای خود را اعلام کرده و برای دفاع از عملکرد این تیم در مسابقات جهانی، در جلسه حضور نیافت. اعضای کمیته فنی در جلسه بعد از مسابقات قهرمانی آسیا در بحرین نیز نظر مساعدی نسبت به عملکرد و نتایج کسب شده نداشتند و علی حسینی یک کارت زرد از این بابت گرفته بود اما فرصت دیگری به وی داده شد تا در مسابقات قهرمانی جهان هدایت تیم را برعهده داشته باشد. اما این حضور با توجه به نتایج کسب شده، هزینه اردوها و جایگاه وزنه برداری ایران در دنیا، نتوانست نظر کمیته فنی را تامین کند.

مقامی ادامه داد: اعضای کمیته فنی انتظارداشتند آقای علی حسینی در جلسه حضور یافته و از عملکرد خود دفاع کند اما عدم حضور وی به منزله عدم دفاع از خود تلقی شده و با توجه به جمیع جهات، استعفای وی را پذیرفتند.

به گفته سرپرست دبیری فدراسیون، در بخش دیگری از جلسه امروز، «کوروش باقری» مدیر تیم های ملی، درباره عملکرد تیم ملی بانوان در مسابقات قهرمانی جهان (کلمبیا)، توضیحاتی به اعضای کمیته ارایه کرد.

باقری در این جلسه ضمن ارایه گزارشی از روند آماده سازی تیم بانوان و نتایج تیم گفت: تیم بانوان در حالی به مسابقات اعزام شد که روند گزینشی علمی برای شناسایی، جذب و آماده سازی تکنیکی و تاکتیکی را طی نکرده بود. این روند مستلزم شناسایی بهترین افراد از دل مسابقات قهرمانی کشور و … دست کم از یک سال قبل است.

وی ادامه داد: اعضای تیم ملی بانوان وزنه های بسیار خوبی نسبت به رکوردهای قبلی و حتی رکوردهای کشوری زدند اما انتظار ما بیش از این هاست و باید با حمایت فدراسیون و برگزاری اردوهای منظم و مداوم، فاصله خود را با صدر جدول آسیا و جهان کاهش دهیم.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *