بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

روایت اتحادیه جهانی کشتی از غیبت آزادکار آذربایجانی مقابل زارع؛ سیاسی نه، مصدوم بود

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۵

اتحادیه جهانی کشتی به غیبت کشتی‌گیر آذربایجانی مقابل آزادکار ایرانی پرداخت.

به گزارش طرفداری، در فینال وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد تورنمنت رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی در زاگرب کرواسی، امیرحسین زارع باید به مصاف حریفی از جمهوری آذربایجان می‌رفت اما این کشتی‌گیر روی تشک حاضر نشد و زارع بی‌دردسر قهرمان شد.

غیبت گئورگی مشویلدیشویلی کشتی‌گیر گرجی‌الاصل آذربایجان حواشی مختلفی را به دنبال داشت و برخی آن را به اتفاقات اخیر در حمله به سفارت باکو در تهران مرتبط دانستند.

اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی به این موضوع پرداخت و اعلام کرد کشتی‌گیر آذربایجانی به دلیل مصدومیت به روی تشک نرفته است. چنانکه روز گذشته (جمعه 14 بهمن 1401) نیز اشاره شد چشم او به شدت آسیب دیده و در تصاویر منتشرشده از مراسم اهدای مدال نیز مشخض است.

تیم کشتی آزاد ایران که با ۶ نماینده عازم این مسابقات شد، در پایان توسط رضا اطری در ۶۱ کیلوگرم، علی سوادکوهی در ۷۹، حسن یزدانی در ۸۶ و امیر حسین زارع در ۱۲۵ کیلوگرم به ۴ مدال طلا رسید و یونس امامی در ۷۴ و امیرعلی آذرپیرا در ۹۷ کیلوگرم به مدال نقره رسیدند.

تیم کشتی آزاد ایران در شرایطی عازم این تورنمنت شد که پژمان درستکار سرمربی تیم ملی در این مسابقات حضور نداشت و در آمریکا به سر می‌برد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *