بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تاوارس: شرایط صنعت نفت یک مقدار مشکل دارد/ یک مهاجم و هافبک جذب خواهیم کرد

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۵:۱۱

به گزارش ایلنا، ادسون تاوارس در نشست خبری پیش از بازی صنعت نفت آبادان مقابل هوادار در هفته هجدهم لیگ برتر اظهار داشت: باز هم یک بازی مشکل دیگر پیش رو خواهیم داشت. الان شرایط تیم یک مقدار مشکل دارد و باید در مقابل تیم هوادار بازی کنیم. خودمان را خیلی خوب برای این هفته و مقابله با تیم هوادار آماده کردیم. امیدواریم همه چیز خوب پیش برود.

وی درباره مصدومان تیمش مقابل هوادار، گفت: 3 بازیکن مصدوم داریم. امید خالدی احتمالاً تا چند روز دیگر تمرینات را با تیم شروع می کند.. حسین بیت سعید دیروز توانست با تیم تمرین کرد. و فاخر تهامی  هفته گذشته در بازی آلومینیوم اراک مصدوم شد. خداراشکر مصدومیت‌های ما خیلی جدی نیست.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به اینکه آیا بازیکنان خارجی که می خواهند به تیم اضافه شوند، تصریح کرد: بله، امکان اینکه چند بازیکن بگیریم داریم.  یکسری بازیکن از برزیل، نیجریه و ازبکستان  با توجه به شرایط باشگاه برای جذب آنها اقدام خواهیم کرد.

یکسری از بازیکنان ما از تیم جدا شدند باید جایگزین آنها را پیدا کنیم. به عنوان مثال سینا مریدی که در پست هافبک بودند باید یک هافبک جای ایشان بیاوریم و عماد میرجوان که در پست مهاجم بود نیازمند جایگزینی یک مهاجم هستیم. درصدد هستیم یک مهاجم به جای ایشان اضافه کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *