بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش عضو فراکسیون ورزش مجلس درباره استیضاح وزیر؛ راستینه: تحریم وزیر دلیلی بر عدم استیضاح نیست

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ | ۲۲:۵۸

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی درباره استیضاح وزیر ورزش صحبت کرد.
به گزارش طرفداری، احمد راستینه عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی درباره استیضاح حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت:: استیضاح وزیر ورزش و جوانان روی میز هیئت رئیسه مجلس است. هیئت رئیسه مسئولیت دارد به وظیفه قانونی خود عمل کند لذا ما تا هفته آینده صبر می‌کنیم تا هیئت رئیسه به وظیفه خود عمل کند، اما اگر عمل نکرد، آن را به صراحت به جامعه خبری اعلام می‌کنیم.

وی درباره دلایل استیضاح وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: ما بر اساس مصالح و منافع کشور، دفاع از جامعه ورزشی، کمک به ارتقای جایگاه مجامع ورزشی در حمایت از فدراسیون‌ها و سازماندهی آنها به منظور ارتقای جامعه ورزشی ناگزیر هستیم به وظیفه قانونی و نظارتی خود عمل کنیم لذا این هیئت رئیسه مجلس است که باید پاسخگوی جامعه ورزشی و جامعه نخبگانی حوزه ورزش باشد.

عضو فراکسیون ورزش مجلس تاکید کرد: اگر هیئت رئیسه مجلس تا هفته آینده در انجام مسئولیت‌هایش تعلل کند، من گزارشش را به جامعه ورزش کشور خواهم داد.

راستینه که با باشگاه خبرنگاران صحبت کرده، با اشاره به تحریم وزیر ورزش گفت: دشمنی اتحادیه اروپا با جمهوری اسلامی ایران بی حد و حصر است و در مقاطع مختلف نشان دادند خیرخواه منافع ملت نیستند، اما اینکه به چه دلایلی اتحادیه اروپا تشخیص می‌دهد اسم وزیر ورزش را در فهرست تحریم‌ها قرار دهد برای ما دلیل نمی‌شود ناکارآمدی و شرایط مدیریتی که جامعه ورزشی ما را متزلزل کرده، نادیده بگیریم لذا تحریم اتحادیه اروپا با استیضاح ربطی به هم ندارند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس بیان کرد: ما همیشه از جامعه ایرانی خود و شخصیت‌هایمان در برابر دشمنان دفاع می‌کنیم لذا حتما سجادی در برابر دشمنان و بیگانگان مورد حمایت ما است، اما در برابر عملکرد مدیریتی در کشور مورد نقد و انتقاد مجلس است.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *