بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش ریکاردو ساپینتو به یک توافق؛ به من مربوط نیست، بازیکن خودم را می خواهم

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ | ۲۱:۱۳

در ابتدای فصل وقتی باشگاه استقلال به دلیل پر بودن لیست نتوانست کاوه رضایی را بخدمت بگیرد، این مهاجم راهی تراکتور شد. همان موقع گفته شد که کاوه رضایی نیم فصل به استقلال بر می گردد.

حالا با رسیدن پنجره زمستانی کاوه رضایی قرارداد خود را با تراکتور فسخ کرد، با این امید که به جمع آبی ها بر گردد.

طبق یکی از بندهای تفاهم نامه سه جانبه کاوه رضایی باید در نقل و انتقالات نیم فصل به جمع آبی‌پوشان ملحق شود. در این قرارداد ذکر شده هر طرف در این ماجرا تخطی کند، باید ۱۰ میلیارد تومان غرامت بدهد. به عبارت بهتر اگر استقلال نتواند نیم فصل را کاوه رضایی که از تراکتور جدا شده را جذب کند، باید ۱۰ میلیارد تومان غرامت بدهد و اگر کاوه رضایی هم به هر دلیلی حاضر نشد به استقلال برگردد باید این مبلغ را به باشگاه پرداخت کند.

ریکاردو ساپینتو متوجه این توافق شده و با احترام به کاوه رضایی گفته در این برهه از زمان تیمش مهاجم نمی خواهد و به دنبال این است به جای سیاوش یزدانی یک هافبک بازیساز و پاسور در خدمت بگیرد. به این ترتیب به زودی با حضور یک بازیکن خارجی در جمع آبی ها لیست استقلال پر و بازگشت کاوه رضایی به استقلال منتفی خواهد شد.

علی فتح الله زاده که در جریان این تفاهم نامه نبوده به ریکاردو ساپینتو اطمینان خاطر داده است که به جای سیاوش یزدانی بازیکن دلخواهش را بخدمت خواهد گرفت.

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : , ,

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *