بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رجاییان: آلومینیوم متضررترین تیم از ناحیه داوری هاست

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۲:۱۴

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک می گوید توقع داریم نظارت بر کار داوران بیشتر شود تا اشتباهات به حداقل رسیده و تیمی مثل آلومینیوم بیشتر از این از داوری متضرر نشود.

به گزارش طرفداری، محمد رجائیان در آستانه دیدار حساس تیمش برابر سرخپوشان پایتخت در هفته هجدهم لیگ برتر به ایسنا گفت:

شرایط عمومی فوتبال این روزها به سمتی است که اشتباهات تاثیرگذاری در تعدادی از بازی ها انجام شده، اما متضررترین تیم از داوری ها تیم آلومینیوم بوده است و در چند هفته اخیر در دیدار با فولاد، هوادار و صنعت نفت چند اشتباه تاثیرگذار و چند امتیاز مهم به ضرر تیم ما انجام شد. اگر این اشتباهات نبود اکنون تیم ما بهترین خط دفاعی لیگ برتر را داشت و در مکان پنجم جای می گرفت.

وی ادامه داد:

شاید پرسپولیس هم از داوری متضرر شده باشد، اما اشتباهاتی که به ضرر آلومینیوم بوده بیشتر بوده است. ما توقع نداریم در دیدار روز چهارشنبه آلومینیوم و پرسپولیس داور به نفع ما سوت بزند بلکه توقع داریم داور با تمرکز کافی و بدون توجه به حواشی حق را به حقدار بدهد.

رجائیان افزود:

به شخصه معتقدم اشتباهات داوری در فوتبال ایران نمی تواند عمدی باشد و داوران لیگ برتر همگی باشرف هستند، اما توقع داریم نظارت بر کار داوران بیشتر شود تا اشتباهات به حداقل رسیده و تیمی مثل آلومینیوم بیش از این از داوری متضرر نشود.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در پایان گفت:

تیم ها هزینه های زیادی برای تیم داری در لیگ برتر انجام می دهند و مربیان و بازیکنان هم در طول هفته زحمات زیادی می کشند و در این شرایط توقع نداریم چند هفته اشتباهات تاثیرگذار داوری به ضرر یک تیم باشد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *