بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نیمکت‌نشینان استقلال که با نظر ساپینتو جذب نشدند

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۲:۰۴

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در 31 خرداد ماه سال جاری ریکاردو ساپینتو به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد. از همان زمان بحثی وجود داشت که جذب بعضی بازیکنان بدون نظر او انجام شده است چرا که مدیران استقلال دغدغه داشتند که به دلیل فرصت کم نقل و انتقالاتی گزینه‌های خوب بازار را از دست بدهند. 

آجورلو که در زمان مدیریتش خیلی تمایلی به توضیح در خصوص مسائل باشگاه نشان نمی‌داد بعد از 3 ماه و 10 در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر حاضر شد و به مسائل مختلفی پاسخ داد. 

او درباره امید حامدی فر و امیرحسین زوارهای ابتدا گفت که این دو بازیکن را با نظر علی منصوریان جذب کرده اما وقتی مجری برنامه به وی تذکر داد که چرا بدون نظر ساپینتو سرمربی این کار را کرده است و از نظر اصولی درست نبود. ادعای دیگری را مطرح کرد و گفت فیلم بازی این 2 بازیکن را به سرمربی پرتغالی نشان داده و رضایت وی را گرفته است. که این اظهار نظر کمی متناقض به نظر می‌رسید. چرا که در آبادان حتی پیش از پایان فصل موضوع انتقال حامدی فر به استقلال مطرح بود. 

آن زمان صحبتی از جدایی مجیدی و آمدن ساپینتو وجود نداشت. با این حال مدیرعامل سابق استقلال پذیرفت که سجاد شهباززاده را بدون نظر ساپینتو جذب کرده است. در حال حاضر شهباززاده فرصت زیادی برای بازی در استقلال نداشته است و بیشتر نیمکت‌نشین بوده است.

همه این مسائل در حالی رخ داد که مدیرعامل سابق آبی پوشان با دو کتاب مربوط به اقتصاد در برنامه تلویزیونی حاضر شده بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *