بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

برای جلوگیری از شکایت و محرومیت استقلال؛ سیاوش یزدانی به تیم ساپینتو برمی‌گردد؟

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ | ۰:۰۴

باشگاه استقلال در آخرین ساعت نقل و انتقالات قرارداد سیاوش یزدانی را یک‌طرفه فسخ کرد؛ این در حالی است که از سیاوش یزدانی خواسته بود برای فسخ قرارداد به دفتر باشگاه مراجعه کند. باشگاه تصور می‌کرد این اتفاق رخ می‌دهد چون ریکاردو ساپینتو اعلام کرده بود سیاوش یزدانی را نمی‌خواهد. عدم مراجعه این بازیکن به دفتر باشگاه موجب شد تا علی فتح‌الله‌زاده یک‌طرفه تصمیم به فسخ قرارداد سیاوش یزدانی بگیرد تا جا برای تیم استقلال به منظور جذب یک بازیکن آزاد با استفاده از سهمیه فیفا باز شود.

در صورت شکایت سیاوش یزدانی اگر کمیته وضعیت حق را به سیاوش یزدانی بدهد، باشگاه استقلال به پرداخت حق و حقوق این بازیکن محکوم و ممکن است یکی دو پنجره را از دست دهد. به همین خاطر گفته می‌شود استقلال در تلاش برای بازگرداندن دوباره سیاوش یزدانی به ترکیب است تا از شکایت این بازیکن جلوگیری کند!

اما واقعیت این‌جاست که قرارداد سیاوش یزدانی در بازه زمانی نقل و انتقالات فسخ شده و او در حال حاضر بازیکن آزاد به‌حساب می‌آید و می‌تواند به هر تیمی که در لیست خود جای خالی دارد، ملحق شود و استقلال به دنبال بازگرداندن یزدانی نیست و به دنبال جذب یک هافبک خارجی است. باشگاه استقلال بر این عقیده است دلایل محکمی برای فسخ قرارداد سیاوش یزدانی داشته و حتی در صورت شکایت این بازیکن با محرومیت و جریمه مواجه نخواهد شد.

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *