بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حاشیه بازی پیکان و مس کرمان| مظاهری یک روزه برگشت/ حضور خیالی یک خواننده پاپ در ورزشگاه+ عکس

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۵:۱۸

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم‌های پیکان و مس کرمان از ساعت 15 امروز در چارچوب دیدارهای هفته هفدهم لیگ برتر به میزبانی ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف هم رفتند.

* رشید مظاهری که روز گذشته قرارداد خود را با باشگاه پیکان امضاء کرد امروز برای اولین بار در ترکیب اصلی این تیم به زمین رفت.

 

* مجتبی حسینی و فرزاد حسین‌خانی پیش از شروع مسابقه خوش و بش گرمی با هم داشتند همچنین نفراتی مثل محمد قاسمی‌نژاد، عارف رستمی، محمد صبوری و محمد ستاری قبل از شروع مسابقه به سمت سرمربی پیکان رفته و از وی رخصت گرفتند.

* حرکات عجیب گوینده ورزشگاه قبل از شروع مسابقه سبب تعجب خبرنگاران و ناظر مسابقه شده بود او در صحنه‌ای اعلام کرد محمد علیزاده خواننده موسیقی کشورمان در کنارش حضور دارد و قرار است یکی از قطعات خود را برای حاضران در ورزشگاه اجرا کند اما ناگهان یکی از ترانه‌های وی را به صورت ضبط‌شده پخش کرد و البته خودش هم با انجام حرکات موزون سعی داشت معدود حاضران در ورزشگاه را به وجد بیاورد.

* ابراهیم شکوری قائم مقام باشگاه پیکان که به تازگی به عنوان سرپرست کمیته آموزش فدراسیون فوتبال منصوب شده در ورزشگاه حضور داشت.

* در شرایطی که اعلام شده بود این مسابقه با حضور تماشاگران برگزار می‌شود مسؤول برگزاری از برخی افراد حاضر در ورزشگاه انقلاب خواستند استادیوم را ترک کنند. این در شرایطی است که از ورود برخی افراد به ورزشگاه نیز جلوگیری شد.

* در بین دو نیمه تعدادی کودک وارد زمین شدند و با توپ بازی کردند همچنین چند کارگر نیز به ترمیم برخی نقاط زمین پرداختند.

* کادرفنی پیکان در صحنه ای از نیمه اول به داور معترض شدند و البته مجتبی حسینی در صحنه دیگری از عملکرد مدافع تیمش به شدت شاکی شد.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *