بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بازگشت پرسپولیس به بهشت/ این استادیوم برای قرمزها خوش یمن است

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۳:۱۱

این هفته پرسپولیس راهی فولاد آره‌نا خواهد شد تا در استادیوم اختصاصی فولادی‌ها، دیدار حساس هفته هجدهم را برگزار کند. این در حالی است که دور رفت تقابل این دو تیم به نتیجه تساوی بدون گل ختم شد و حالا این نتیجه ممکن است به کاهش اختلاف در بالای جدول منجر شود.

با این حال پرسپولیس همیشه در فولاد آره‌نا پیروز بوده و از این نظر رکوردی جالب را در اختیار دارد. آن‌ها در لیگ نوزدهم با هدایت گابریل کالدرون و با پنالتی مهدی ترابی ۱-۰ توانستند حریف را شکست دهند. در لیگ بیستم این دو تیم به نتیجه تساوی بدون گل رسیدند اما فصل بعدی و در بازی افتتاحیه، تیم عبدالله ویسی با سه گل از تیم یحیی شکست خورد.

به عبارتی پرسپولیس از سه حضور در ورزشگاه اختصاصی فولاد ۷ امتیاز کسب کرده و حالا در صورت پیروزی ۱۰ امتیازی خواهد شد. این در حالی است که فولاد فصل گذشته دوره شکست ناپذیری طولانی در این ورزشگاه داشت که در نهایت با باخت مقابل ذوب آهن این رکورد از بین رفت.

در صورتی که پرسپولیس موفق به شکست فولاد در بازی این هفته شود، آنها با ۳۸ امتیاز وضعیتی استثنایی در جدول خواهند داشت و با شرایطی مطلوب به استقبال ۵ بازی آینده می‌روند که شاید دشواری کمتری برایشان داشته باشد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *