بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

انوشیروانی: استعفایی در فدراسیون نداشتیم/ ۸۰ درصد کراس‌فیت، وزنه‌برداری است

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۲:۲۷

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سجاد انوشیروانی در حاشیه مراسم رونمایی از حامی فدراسیون وزنه‌برداری پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.برگزاری مراسم رونمایی از اسپانسر فدراسیون وزنه‌برداری

وی گفت: تجهیزات وزنه‌برداری در 15 سال گذشته به روز نشده است. بر همین اساس برای نوسازی تجهیزات 30 میلیارد اعتبار گرفتیم و به زودی این کار را انجام می‌دهیم.

سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری درباره اضافه شدن رشته کراسفیت به فدراسیون وزنه‌برداری گفت: با اهداف مختلف این را قبول کردیم، چون هشتاد درصد این رشته، وزنه‌برداری است و کمک زیادی به استعدادیابی خواهد کرد.

انوشیروانی گفت: تعامل با استانداران یکی از مهمترین کارهای ما است. خوشبختانه رایزنی‌ها در این چند ماه جواب داده اما باید تلاش بیشتری داشته باشیم. سامانه وزنه‌برداری و کراس‌فیت راه اندازی شده و در بحث آموزش به  صورت جدی تا آخرین روز خدمتم در وزنه‌برداری ادامه خواهم داد.

وی درباره غیبت کوروش باقری و حسین رضازاده در این مراسم اظهار داشت: همچنان این نفرات را در کنار خود داریم. رضازاده به مراسم عروسی یکی از نزدیکانش رفته است و باقری هم شرایط حضور نداشت. وظیفه ما این است که برندهای این رشته را در کنار خود داشته باشیم. تا جایی که توانستیم، برای قهرمانان و عزیزان این رشته جایگاه تعریف کرده‌ایم و به این راه ادامه می‌دهیم.

انوشیروانی در واکنش به ماجرای تحریم وزیر ورزش از سوی اتحادیه اروپا گفت: حتما محکوم می‌کنیم. سجادی از وزرای کاربلد و پرتلاش ما است و روند خوبی وجود دارد. او قهرمانی ارزشمند در ورزش است و از او حمایت می‌کنیم و در کنارش هستیم.

وی درباره چند استعفا در فدراسیون طی هفته‌های اخیر از جمله جدایی سرپرست نایب رئیسی بانوان گفت: استعفایی نداشتیم. در واقع با توجه به شرایطی که ایجاد شد، با مشکلاتی مواجه شدیم و نسبت به ایده‌ها اختلاف نظرها بود که قطع همکاری صورت گرفت.

همچنین حسین مقامی سرپرست دبیری فدراسیون درباره تعویق زمان انتخابات فدراسیون گفت: با توجه به اینکه در اساسنامه آمده 45 روز قبل از مجمع باید تکلیف کمیسیون‌ها مشخص شود، بر همین اساس این موضوع به تاریخ اول که اعلام کردیم، نمی‌رسید و به همین دلیل درخواست تغییر تاریخ انتخابات را دادیم که در نهایت 15 اسفند را اعلام کردیم.

انتهای پیام/

دسته بندی ها : خبرگزاری تسنیم
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *