بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جنگ ۶۰ میلیاردی

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۲:۲۱

رویارویی دو تیم استقلال و پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر تیتر اصلی روزنامه خبرورزشی بود و ما با عنوان جنگ ۶۰میلیارد تومانی به استقبال این بازی رفتیم.

قلعه‌نویی: محرمی یک استقلالی دو آتشه بود
امیر قلعه‌نویی سرمربی وقت استقلال در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرورزشی گفته بود مجتبی محرمی بازیکن اسبق پرسپولیس در اصل یک استقلالی دوآتشه بود که به پرسپولیس رفت و برای این تیم بازی کرد.

گل‌محمدی: علی کریمی بازی نمی‌کند اما در کنار ما خواهد بود
یحیی گل‌محمدی سرمربی سرخ‌پوشان هم در خصوص دربی این‌چنین گفت: هواداران از ما برد می‌خواهند و ما هم می‌دانیم در زمین چگونه بازی کنیم. روحیه  تیمی ما بالاتر از استقلال است و فکر می‌کنم شرایط دربی به نفع ما باشد. وی همچنین در خصوص علی کریمی اظهار داشت: کریمی به دلیل مصدومیت بازی دربی را از دست داد اما در کنار ما خواهد بود.

دنیزلی: قبل از خداحافظی با مربیگری به پرسپولیس برمی‌گردم
مصطفی دنیزلی سرمربی اسبق پرسپولیس در خصوص علاقه‌اش به این تیم گفته بود مطمئن باشید یک روز قبل از این‌که از دنیای مربیگری خداحافظی کنم دوباره به پرسپولیس باز خواهم گشت.

انصاری‌فرد: از استقلال چیزی کم نداریم
کریم انصاری فرد مهاجم تیم پرسپولیس در خصوص دربی گفت: گل زدن من مهم نیست فقط پرسپولیس دربی را ببرد. ما پرسپولیسیم و همیشه ثابت کردیم مرد روزهای دشوار هستیم. بنابراین ما از استقلال چیزی کم نداریم و می‌توانیم دربی را ببریم.

حیدری : قلعه‌نویی در دربی مربی بدشانسی است
خسرو حیدری بازیکن باسابقه استقلال نیز درخصوص دربی گفت: به ما ربطی ندارد که پرسپولیس چه شرایطی دارد و کجای جدول قرار دارد. استقلال برای قهرمانی باید همه تیم‌ها را شکست دهد. وی در مورد سرمربی تیم یعنی امیر قلعه‌نویی نیز چنین گفت: قلعه‌نویی در دربی مربی بدشانسی است وگرنه او در اکثر  دربی‌ها پیروز می‌شد.

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *