بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تن هاخ: منچستریونایتد می‌خواهد بهترین تیم جهان شود؛ در این راه به رشفورد نیاز داریم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۲:۱۱

طرفداری | اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد می‌گوید مارکوس رشفورد یکی از مهره‌های کلیدی برنامه او برای تبدیل تیمش به «بهترین باشگاه دنیا» است. 

منچستریونایتد که از زمان قهرمانی در لیگ اروپا در 2017 فاتح جامی نشده، بدترین دوره قحطی جام خود در 40 سال گذشته را سپری می‌کند اما نشانه‌هایی از پیشرفت در تیم تحت هدایت اریک تن هاخ دیده می‌شود. به گزارش رویترز، سرمربی منچستریونایتد در تمجید از مارکوس رشفورد مهاجم موثر تیمش گفت:

فکر می‌کنم رشفورد می‌داند که منچستریونایتد باشگاه اوست. در این محیط و در این تیم، رشفورد بهترین فوتبالش را به نمایش می‌گذارد. او می‌تواند به تیم کیفیت بدهد و گل بزند. رشفورد می‌داند که برای تیم مهم است. اگر بخواهیم موفق شویم، حتما به رشفورد نیاز داریم.

منچستریونایتد از بند تمدید قرارداد یک‌ساله مارکوس رشفورد استفاده کرده و این مهاجم ملی‌پوش انگلیس حداقل تا 2024 در اولدترافورد می‌ماند. این در حالی است که پاری سن ژرمن وضعیت این مهاجم 24 ساله را پیگیری می‌کند. تن هاخ درباره آینده او گفت:

امیدوارم همه بازیکنان ما مورد توجه باشگاه‌های دیگر قرار گیرند چون این یعنی ما داریم خوب کار می‌کنیم و عملکرد تیم جواب می‌دهد. این هدفی است که ما تعیین کرده‌ایم. من می‌خواهم منچستریونایتدی بسازیم که ابتدا در انگلیس و سپس در اروپا و جهان بهترین شود. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *